Forumet

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Dju
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Forumet

Inlägg av Dju »

Funkar fint för mig på Android.
Användarvisningsbild
Exile

Forumet

Inlägg av Exile »

Kanske dags att äntligen fixa certifikatet till webbservern? Inte så roligt att ens inloggningsuppgifter färdas över internet helt i plaintext, jag hoppas alla använder unika lösenord till kontot på dif-forumet.

Det kan vara så enkelt så en publik Wifi spoofas, och vips så skickar du över dina inloggningsuppgifter.

Bild
Användarvisningsbild
Daniel942

Forumet

Inlägg av Daniel942 »

Exile skrev: 2024-08-14 10:16:26 Kanske dags att äntligen fixa certifikatet till webbservern? Inte så roligt att ens inloggningsuppgifter färdas över internet helt i plaintext, jag hoppas alla använder unika lösenord till kontot på dif-forumet.

Det kan vara så enkelt så en publik Wifi spoofas, och vips så skickar du över dina inloggningsuppgifter.

Bild
God jul! :)
DIF!
Rolv

Forumet

Inlägg av Rolv »

Varför kan man inte använda Tapatalk till detta forum? Var inne på ett forum som verkar ligga på exakt samma plattform som detta forum, där hänvisas man till Tapatalk.
Användarvisningsbild
Daniel942

Forumet

Inlägg av Daniel942 »

Rolv skrev: 2025-02-10 16:31:46 Varför kan man inte använda Tapatalk till detta forum? Var inne på ett forum som verkar ligga på exakt samma plattform som detta forum, där hänvisas man till Tapatalk.
Tapatalk fyller ingen funktion nu när forumet är mobilanpassat.
DIF!
Rolv

Forumet

Inlägg av Rolv »

Daniel942 skrev: 2025-02-10 17:19:08
Rolv skrev: 2025-02-10 16:31:46 Varför kan man inte använda Tapatalk till detta forum? Var inne på ett forum som verkar ligga på exakt samma plattform som detta forum, där hänvisas man till Tapatalk.
Tapatalk fyller ingen funktion nu när forumet är mobilanpassat.
Är ju bra mycket enklare att ha en app och en inloggning för samtliga forum (om man är aktiv i fler) än å behöva surfa till det webbaserade.
Tycker även Tapatalk är mer användarvänligt överlag med premunationer på trådar, notifikationer och mm.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Forumet

Inlägg av DIF_Soldier »

En morbid tanke slog mig. Men vet man egentligen vad som hänt med gamla forumrävar från förr? Är det vissa (och isåfall vilka) som helt enkelt gått ur tiden?

Tänker på

Kall-El
Frasse (Silly-oraklet, var tog du vägen?)
Jojje
Bautabröl
minalman
pulverapa
android
Andy
Mäklaren
Salas
seppuko

Är forumet delvis en digital kyrkogård?
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Forumet

Inlägg av seppuko »

Haha, kul att du minns mig.
Jag har hängt kvar här men inte inloggad (mest på grund av att man suttit på jobbet och läst).

Men i övrigt så kan det vara av ålder eller annat, men har blivit lite smått allergisk mot allt negativt som hela tiden tar överhand på positiva saker.
Domargnäll primärt men även när det ska hackas på spelare direkt och utan eftertanke. Agera i affekt är ju sällan något som leder till något bra.
Men jag är här, inloggad nu för din skull <3
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Skriv svar