Bättre, även fast Boyle kanske inte är någon vidare DIF-profil. Men men, man kan inte få allt.Mäklaren skrev:Okej, är denna bättre:DIF_Soldier skrev:Tack. Samma skämt har används nu i fyra och ett halvt år. Sluta planka.Mäklaren skrev:Min andrafemma:
Lamberg-Franzén
Rickmo-Lindelöf-Scopac
Ragnarsson-Boyle
Bremberg-Knutsen-Johansson
Djurgårdens drömfemma genom tiderna!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens drömfemma genom tiderna!
Säg den glädje som varar
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re:
Fick för mig att komplettera min drömfemma med min "mardrömsfemma". Spelarna ska ha gjort mer än 25 matcher under en säsong.BOMBOM BOUCHARD skrev:Målvakt:
Rolf Ridderwall
Backar:
Thomas Eriksson
Daniel Tjärnqvist
Forwards:
Mats Sundin
Espen Knutsen
Håkan Södergren
Men visst, Challe, Micke J, Orzagh, B Nord, Boyle,Tellqvist, Bremberg, Kronwall, Falk skulle inte göra bort sig heller
Målvakt:
Sergei Naumov
Backar:
André Mattsson
Antti-Pekka Lamberg
Forwards:
Andrej Ignatovitj
Jörgen Rickmo
Nicklas Eckerblom
Samtliga spelare under 2000-talet
Alltså backsidan 05/06 var historiskt jävla usel:
Erik Ryman
Andre Mattsson
Alexander Ribbenstrand
Jonas Liwing
Antti-Pekka Lamberg
Ronnie Pettersson
Mika Strömberg
(ingen skugga ska falla på de två sistnämnda)
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
-
Anderberg
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Strömberg var ju faktiskt rätt bra i sina bästa stunder. Ronnie är Gud.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Håller helt med dig. Men att vi undvek degradering detta år får vi tacka Linkan för. Utan honom hade vi garanterat spelat kvalserien.Anderberg skrev:Strömberg var ju faktiskt rätt bra i sina bästa stunder. Ronnie är Gud.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Man får inte glömma spelare som Fredrik Ericson. Men den sjukaste värvningen vi har gjort måste nog vart Mattias Andersson som hade 87 % i räddningsprocent i allsvenskan, och DIF värvade honom...
En spelare som jag måste hylla nu i efterhand är Teemu Lassila. En av finlands bästa målvakter för tillfället. Fått spela i landslaget och jagas av KHL klubbar.
En spelare som jag måste hylla nu i efterhand är Teemu Lassila. En av finlands bästa målvakter för tillfället. Fått spela i landslaget och jagas av KHL klubbar.
Wesslan hade 88 % i räddningsprocent året innan vi värvade honom..DIFDIF skrev:Man får inte glömma spelare som Fredrik Ericson. Men den sjukaste värvningen vi har gjort måste nog vart Mattias Andersson som hade 87 % i räddningsprocent i allsvenskan, och DIF värvade honom...
- Christopher J
Tellqvist
Kronwall- Ragnarsson
Bremberg- Johansson- Ölvestad
Kronwall- Ragnarsson
Bremberg- Johansson- Ölvestad