Christian Gustafsson ?@CG_OT
Fick ett tips nyss: Conny Strömberg ska slutförhandla med Djurgården i detta nu. Detaljer kvar (typ boende). Tvåmånaderskontrakt.
Vad tror ni kan det stämma, om det gör det så är frågan vad han kan utföra på 2 månader.
emilin skrev:Christian Gustafsson ?@CG_OT
Fick ett tips nyss: Conny Strömberg ska slutförhandla med Djurgården i detta nu. Detaljer kvar (typ boende). Tvåmånaderskontrakt.
Vad tror ni kan det stämma, om det gör det så är frågan vad han kan utföra på 2 månader.
Han kan ingjuta nytt mod i laget tills Bengan ansluter! Gillar!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Om det stämmer är jag positiv. Han har ju lika mycket poäng som vår bästa poänggörare, i betydligt sämre omgivning, så en dålig hockeyspelare är han inte. Gör han sina poäng så är jag nöjd!
seppuko skrev:Sjunger vi fortfarande Efterfest hos Conny om han kommer hit?
Den ersätter "den som inte hoppar...".
Detta är ju det bästa som kan hända. Med ramsan alltså.
Mycket bra idé. Även fast jag tidigare tänkt att Den som inte hoppar är ett morasvin eller andra lag faktiskt funkar också. Man behöver ju inte använda gnagarsvin
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jepe skrev:Även enligt @dragskott_ så slutförhandlar DIF och Conny...
Edit: samt att KHK är ute efter Bengan.
Haha, då kan man ju stryka deras trovärdighet i första påståendet också va?
http://dragskott.blogspot.se/2012/11/an ... elare.html
"Hur nära är det då? Enligt Hörnqvists agent, Lars Cederström som jag precis har fått svar av så är det INTE aktuellt med Karlskrona för Hörnqvist. "
Trodde de på det själva eller?
Eeeeeeh ja...
Eller i och för sig. Det är väl skillnad att påstå att KHK är intresserade av Bengan och att påstå att övergången faktiskt är på gång. De kanske bara kollade läget utan att veta varför det inte blev något i DIF.
Eeeeeeh ja...
Eller i och för sig. Det är väl skillnad att påstå att KHK är intresserade av Bengan och att påstå att övergången faktiskt är på gång. De kanske bara kollade läget utan att veta varför det inte blev något i DIF.
Var menat med ett frågetecken efter punkterna.
Förmodligen har de bara hört sig för och fått nej. Skulle det vara så att det slutförhandlar med Conny så hoppas jag att det är för resten av säsongen. Fast mest hoppas jag att det är en back som vi är ute efter i första hand. Men The future will tell.
Ja, Conny känns faktiskt sjukt felprioriterat. PP-back skulle lätt gå före hos mig. Har redan en drös forwards som BEHÖVER få förtroende och speltid i PP.
Vi måste få in en spelare som kan leverera poäng efter poäng så att vi kan göra mer än 2 mål per match och därför är jag positiv till Conny. Han kan bevisligen leverera överallt. Lär väl dock bli tvärtom i DIF.