Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Annars kan väl Conny bli sportchef nu när Challe fokuserar på tränarjobbet. Vi behöver fysiska spelare, och man kan ofta höra hur Conny går runt på stan och letar efter en stor stark! Kämpa Conny!
Har även hört att Conny ofta letar ett par rejäla stänkare, vilket helt klart kommer hjälpa vår dåliga målproduktion.Heaty skrev:Annars kan väl Conny bli sportchef nu när Challe fokuserar på tränarjobbet. Vi behöver fysiska spelare, och man kan ofta höra hur Conny går runt på stan och letar efter en stor stark! Kämpa Conny!

Tror att det är fifty-fifty med Conny...
2014-04-07, vad hände?
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Så han har alltså skrivit en bok som heter "en lirares bekännelser"? Kan han producera i allsvenskan? Klart vi ska ha honom!Manijock skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5746383.ab
Jojo säkert, någon som satt gränsle och ströp honom?? Alla har vi väl hört talas om Rock-döden, kvävas av sina egna spyor kallas det...
Ta bort människa i underrubriken och det blir:
"En stor stark är på väg att strypa mig"
Julklappstips Nr1! Connys bok - En lirares bekännelser, verkar vara helt breath-taking! Den kan man beställa i en guldpläterad samlarutgåva som är signerad av självaste Conny himself för "bara" 1490 kr, som för övrigt motsvarar en 42 årig Whisky på Systembolaget..
- Jim Morrison
Undra vad Linkan tycker om Conny...anders carlsson anders carlsson ?@anderscarlsso10
Underbart med medias påverkan: En spelare som aldrig platsat i elitserien blir King Shit i allsvenskan och skrivet bok. Media rules....
retweetad av Fredrik Bremberg

Senast redigerad av Jim Morrison den 2012-11-09 00:39:54, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Vafan håller Linkan på och drygar sig på twitter för? Snubben måste fan ta sig en ordentligt titt i spegeln. Släpp twitter nu och börja prestera lite förfan.Jim Morrison skrev:Undrar vad Linkan tycker om Conny...anders carlsson anders carlsson ?@anderscarlsso10
Underbart med medias påverkan: En spelare som aldrig platsat i elitserien blir King Shit i allsvenskan och skrivet bok. Media rules....
retweetad av Fredrik Bremberg
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- SkönaDjurgårn
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Västervik för Conny alltså. Jag trodde han skulle landa i Belarus, eller ja, White Russian som Conny själv säger.
- SkönaDjurgårn
Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
"-Hur ska vi göra mål om vi inte tar fler shots, gubbar??"
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Kontraktet med Västervik gäller bara för en match.SkönaDjurgårn skrev:Västervik för Conny alltså. Jag trodde han skulle landa i Belarus, eller ja, White Russian som Conny själv säger.
Expert.
Komma in här och läsa alla plumpa alkoholskämt, snacka om baksmälla..
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Sv: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Ja?SirDIFalot skrev:Kontraktet med Västervik gäller bara för en match.SkönaDjurgårn skrev:Västervik för Conny alltså. Jag trodde han skulle landa i Belarus, eller ja, White Russian som Conny själv säger.
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Jag vet inte riktigt om jag gillar vart vår hockey är på väg. Alla olika ligor i olika länder, som kommer och går eller står still, alla olika TV-avtal och sändningsrättigheter, alla agenter, alla kontrakt med olika längder och förbehåll, alla kringflyttande spelare, alla sportchefer och tränare som far runt. Det är inte hockey som jag vill ha det. Det här är rena cirkusen. Vart fan är sporten ishockey någonstans i allt det här?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Håller med.minalman skrev:Jag vet inte riktigt om jag gillar vart vår hockey är på väg. Alla olika ligor i olika länder, som kommer och går eller står still, alla olika TV-avtal och sändningsrättigheter, alla agenter, alla kontrakt med olika längder och förbehåll, alla kringflyttande spelare, alla sportchefer och tränare som far runt. Det är inte hockey som jag vill ha det. Det här är rena cirkusen. Vart fan är sporten ishockey någonstans i allt det här?
Korttidskontrakt är så löjligt. "Zlatan har skrivit på för två matcher med Real Madrid, därefter ska han spela för MFF och sedan när säsongen är slut här går han till Al-hilal." Haha.