Om DIF värvar honom kanske det blir hela laget runt.SirDIFalot skrev:Eller blir det en runda till?Rix skrev:Jo känns verkligen som att flaskan är tom nuBresse skrev:Är det inte väldigt uttjatat med alkoholskämt och Conny?.
Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygget.
Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lagbygg
Kan vi inte ta en vit helg denna som kommer och bara vara positiva till allt?
2014-04-07, vad hände?
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ska vi ljuga för varandra nu?Jepe skrev:Kan vi inte ta en vit helg denna som kommer och bara vara positiva till allt?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Nummer19
Varför ska vi vara positiva när allting just nu är så negativt det bara kan bli?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- DIF_Soldier
Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
"För män som kan sätta gränser"pulverapa skrev:Absolut!Heaty skrev:Absolut inte!Bresse skrev:Är det inte väldigt uttjatat med alkoholskämt och Conny?
Säg den glädje som varar
Spann vidare på alkoholskämten... gick tydligen inget vidare....Nummer19 skrev:Varför ska vi vara positiva när allting just nu är så negativt det bara kan bli?
2014-04-07, vad hände?
- Nummer19
Haha, men vafan. Nu kopplar jag det. Läste inte dem tidigare alkoholskämten ovanför ditt.Jepe skrev:Spann vidare på alkoholskämten... gick tydligen inget vidare....Nummer19 skrev:Varför ska vi vara positiva när allting just nu är så negativt det bara kan bli?

Jag håller med, vi borde verkligen försöka se nyktert på det här!Nummer19 skrev:Varför ska vi vara positiva när allting just nu är så negativt det bara kan bli?
- SirDIFalot
Skulle man se nyktert på detta skulle man väl ta livet av sig. Nu försöker man ju ändå inbilla sig dagligen att det inte är så illa som det egentligen är...brsk skrev:Jag håller med, vi borde verkligen försöka se nyktert på det här!Nummer19 skrev:Varför ska vi vara positiva när allting just nu är så negativt det bara kan bli?
Expert.
Jag tror du är den fjärde som har missat att läsa alkohol skämten innan, kom igen nu grabbar ni förstör ju vårt torsdags nöje!SirDIFalot skrev:Skulle man se nyktert på detta skulle man väl ta livet av sig. Nu försöker man ju ändå inbilla sig dagligen att det inte är så illa som det egentligen är...brsk skrev:Jag håller med, vi borde verkligen försöka se nyktert på det här!Nummer19 skrev:Varför ska vi vara positiva när allting just nu är så negativt det bara kan bli?

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
För att ha råd får nog Challe dra av några promille på Strömbergs kontrakt.Mattebo skrev:Om DIF värvar honom kanske det blir hela laget runt.SirDIFalot skrev:Eller blir det en runda till?Rix skrev:Jo känns verkligen som att flaskan är tom nuBresse skrev:Är det inte väldigt uttjatat med alkoholskämt och Conny?.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och lag
Men väl i laget är han en kille som alltid har glaset halvfullt.BOMBOM BOUCHARD skrev:För att ha råd får nog Challe dra av några promille på Strömbergs kontrakt.Mattebo skrev:Om DIF värvar honom kanske det blir hela laget runt.SirDIFalot skrev:Eller blir det en runda till?Rix skrev:Jo känns verkligen som att flaskan är tom nuBresse skrev:Är det inte väldigt uttjatat med alkoholskämt och Conny?.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag kommer stötta Conny både i vått och torrt.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: Sv: Re: Silly-season 2012-2013 - nyförvärv,förluster och
Men många i laget kommer att förvånas av hans kraftfulla handledsshots.Magnutz skrev:Men väl i laget är han en kille som alltid har glaset halvfullt.BOMBOM BOUCHARD skrev:För att ha råd får nog Challe dra av några promille på Strömbergs kontrakt.Mattebo skrev:Om DIF värvar honom kanske det blir hela laget runt.SirDIFalot skrev:Eller blir det en runda till?Rix skrev:
Jo känns verkligen som att flaskan är tom nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5746383.ab
Jojo säkert, någon som satt gränsle och ströp honom?? Alla har vi väl hört talas om Rock-döden, kvävas av sina egna spyor kallas det...
Ta bort människa i underrubriken och det blir:
"En stor stark är på väg att strypa mig"
Jojo säkert, någon som satt gränsle och ströp honom?? Alla har vi väl hört talas om Rock-döden, kvävas av sina egna spyor kallas det...
Ta bort människa i underrubriken och det blir:
"En stor stark är på väg att strypa mig"