Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Det jag gillar med Cehlin är hans vinnarskalle, jag kan inte minnas en intervju där han inte varit riktigt förbannad när det gått dåligt och sånt gillar jag, till skillnad mot andra som bara rycker på axlarna.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4072286.ab
Våra bottenkonkurenter agerar och värvar in nytt och rutinerade spelare. Vad gör DIF!? Hetaste ryktet in är Kevin Day!? Ärligt talat, vem fan är det? Division 3 spelare.... Järlefelt måste agera nu! Annars kan vi redan nu glömma bort Elitserien säsong 12/13...
Våra bottenkonkurenter agerar och värvar in nytt och rutinerade spelare. Vad gör DIF!? Hetaste ryktet in är Kevin Day!? Ärligt talat, vem fan är det? Division 3 spelare.... Järlefelt måste agera nu! Annars kan vi redan nu glömma bort Elitserien säsong 12/13...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Jim Morrison
Även Linköping värvar Mark Hartigan.Nummer19 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4072286.ab
Och även Växjö på väg; http://mobil.aftonbladet.se/sportbladet ... mobil-www3
Härligt att vår klubb har höga ambitioner.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sitt i båten vi har ju klass (kass) spelaren Jonas AlmtorpJim Morrison skrev:Även Linköping värvar Mark Hartigan.Nummer19 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4072286.ab
Och även Växjö på väg; http://mobil.aftonbladet.se/sportbladet ... mobil-www3
Härligt att vår klubb har höga ambitioner.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ja nåt måste komma men inga idiotgrejer bara! Som jag sagt tidigare vill jag ha in någon riktigt vass sniper. Säkert skitsvårt att hitta just nu. Norrmannen verkar spännande men verkar dumt att signa honom på lån. Signa honom över nästa år också eller någon option om han spelar bra!
Hur länge blir printz borta? Inte direkt jättemycket info på hemsidan vad gäller dåliga saker men när det händer bra grejer går det att uppdatera snabbt!
Sen ad gäller linköping så fortsätter de värva avdankade "stjärnor" som säkert kostar mer än vad det smakar(lex Hlinka, Hlavac). Modo och Timrå tycker jag däremot har värvat riktigt bra och smart nu senaste tiden!
Hur länge blir printz borta? Inte direkt jättemycket info på hemsidan vad gäller dåliga saker men när det händer bra grejer går det att uppdatera snabbt!
Sen ad gäller linköping så fortsätter de värva avdankade "stjärnor" som säkert kostar mer än vad det smakar(lex Hlinka, Hlavac). Modo och Timrå tycker jag däremot har värvat riktigt bra och smart nu senaste tiden!
- -daniel-
För att väga upp allt supande bland vårt yngre garde tycker jag man skulle värva ihop en riktig finntrio av dessa härligt klingande namn, tror faktiskt de skulle gå rätt in i laget och sopa kokain-linan av banan.
Koskenkorva
Viinanen
Koskenkorva
Koskenkorva
Viinanen
Koskenkorva
Patrick Yetman Påväg 

– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Ytterligare en med förflutet i SSKDIFDIF skrev:Patrick Yetman Påväg

Patrick Yetman känns såklart intressant, men jag blir inte förvånad om någon annan klubb knyter upp honom.
- -daniel-
Hamnar i Växjö är min gissning, jag är betydligt mer intresserad av en som Ivan Majesky. Vi behöver främst en STABIL BACK nu när Printz verkar bli borta.
Och vi verkar väl kolla på en back också men skulle inte vara helt fel med Yetman som det ser ut just nu!-daniel- skrev:Hamnar i Växjö är min gissning, jag är betydligt mer intresserad av en som Ivan Majesky. Vi behöver främst en STABIL BACK nu när Printz verkar bli borta.
kl 20 presenteras bomben David Schneider dra på sig skridskorna igen
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
ha ha de där va jätekul. ja skratta mycketBjurre skrev:kl 20 presenteras bomben David Schneider dra på sig skridskorna igen
Utan att vara allt för insatt kring vilka lediga backar som finns, men vem som är min drömvärvning just nu råder det inget tvivel om. Petr Caslava vore rena rama drömmen för vår defensiv nu när Printz är borta.
Nu står han ju förstås under kontrakt, men han har inte gjort en allt för bra säsong i CSKA som det verkar. Men det ska väl till en hel del för att en defensiv kugge av hans kaliber ska ansluta till Djurgården, tyvärr.
Yetman vore bra för vår centeruppsättning som är fullständigt värdelös. Men en back är helt klart en prioritet just nu, blir fan illamående av att enbart tänka tanken att se Lennhammer, Holm och Gustafsson ombytta i samma match, jösses
Nu står han ju förstås under kontrakt, men han har inte gjort en allt för bra säsong i CSKA som det verkar. Men det ska väl till en hel del för att en defensiv kugge av hans kaliber ska ansluta till Djurgården, tyvärr.
Yetman vore bra för vår centeruppsättning som är fullständigt värdelös. Men en back är helt klart en prioritet just nu, blir fan illamående av att enbart tänka tanken att se Lennhammer, Holm och Gustafsson ombytta i samma match, jösses