Ingen aning faktiskt. Gedigen bakgrund som både spelare och tränare men han har aldrig varit huvudtränare. Djurgårdare dessutom. Känns spännande iaf.
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Tommy har ju som tidigare nämnts ett gällande kontrakt med Schweiziska förbundet. Det är troligen därför man inte kan kommunicera något offentligt. Dvs inte förrän den biten är löst.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Spännande minst sagt, jag var mer förbered på ännu en medioker värvning. Visserligen har han aldrig varit huvudtränare, men det Schweiz har åstadkommit dom senaste åren har väl inte gått någon förbi, gissar på att Tommy var en stor anledning till detta.
Rent spontant så känns det som en stor uppgradering från Robban.
Senast redigerad av Exile den 2021-04-11 14:05:53, redigerad totalt 1 gånger.
Tränaren är helt klar. Gissar mer på att man kanske vill ha honom.på plats, fixa lite intervjuer, presentstionsvideo innan man släpper det osv.
En tränare med dubbla Stanley Cup ringar, SM guld och VM guld som spelare skulle åtminstone kunna förmedla att han vet vad som krävs.Exile skrev: ↑2021-04-11 14:04:47 Spännande minst sagt, jag var mer förbered på ännu en medioker värvning. Visserligen har han aldrig varit huvudtränare, men det Schweiz har åstadkommit dom senaste åren har väl inte gått någon förbi, gissar på att Tommy var en stor anledning till detta.
Om det stämmer är det ju dessutom guldläge att få behålla Holtz ett år till om han inte får en direktplats i NHL och det kan ju potentiellt öppna upp för fler bra kontakter med Devils.
Senast redigerad av Praetori den 2021-04-11 15:16:32, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Som sagt, spännande.
Minst lika intressant vilka assisterande Albelin får.
Eriksson jr från LHC?
Eriksson jr från LHC?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Säsongskort: Ja
Hoppas iofs på någon mer Albelinkompatibel men det är inte ett otänkbart namnBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-04-11 14:19:46 Som sagt, spännande.
Eriksson jr från LHC?
Ceterum censeo Solna esse delendam
Spännade! Hoppades på Albelin. Kan vi få två spännande assisterande också?
En grymt bra tränare är helt avgörande för oss närmsta åren. En person som kan vända utvecklingen i en match. Något Robban lyckades med allt för sällan.
Bra rekrytering på förhand.
En grymt bra tränare är helt avgörande för oss närmsta åren. En person som kan vända utvecklingen i en match. Något Robban lyckades med allt för sällan.
Bra rekrytering på förhand.
Albelin / Holmqvist låter väl ganska härligt?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Annars är det väl tränaren som får ha önskemål om ass. Tränare?Donkels-2.0 skrev: ↑2021-04-11 14:24:14Hoppas iofs på någon mer Albelinkompatibel men det är inte ett otänkbart namnBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-04-11 14:19:46 Som sagt, spännande.
Eriksson jr från LHC?
Jag ska inte till Djurgården säger albelin nu enligt ab
Positivt överraskad, Albelin skulle ta död på mina farhågor att Jocke räds personer som kan utmana has auktoritet.
Får se om Albelin bara håller god min eller om det inte stämmer.
Stolt, men aldrig nöjd
-
Skåningen brukar ju ha rätt men ett rätt konstigt uttalande istället för ett rent inga kommentarer eller att han har ett kontrakt med Schweiz.
Jag tror dock det stämmer, profilen stämmer ju rätt väl och fina resultat sedan tidigare dessutom. Robban hade ju inte heller tagit något huvuduppdrag tidigare.
Jag tror dock det stämmer, profilen stämmer ju rätt väl och fina resultat sedan tidigare dessutom. Robban hade ju inte heller tagit något huvuduppdrag tidigare.