Allsvenskan 2013/2014
Re: Allsvenskan 2013/2014
VIK må ha lika svårt som oss att göra mål, men de verkar i alla fall träna på straffar.
Indeed!Vikas skrev:VIK må ha lika svårt som oss att göra mål, men de verkar i alla fall träna på straffar.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Allsvenskan 2013/2014
Nu är det bara att hålla tummarna för att bik-vik går till kryss på lördag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Precis, jämfört med DIF då som öst in 3 mål på 3 matcher är det närmast genant dåligt.YNWA skrev:Skönt med torsk för Malmö.
VIK har inte gjort ett enda mål på 6 perioder. Torka deluxe..
Fan vad vi "äger" i HA, snart 2:a i tabellen också.
Är det nån som är glad så är det jag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
MIF-DIF är 1a och 2a i PP, 1a och 2a i Tekningar, 3a och 4a Boxplay!
Jämn match på söndag? .. antigen de eller så är statistiken skit!
Jämn match på söndag? .. antigen de eller så är statistiken skit!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7718877.abSirDIFalot skrev: Har han fortfarande NHL-klausul som han ville ha och fick i tälje? Avdelningen hybris...
Var det någon som trodde att han kunde lyssna på sin tränare..?

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Japp, jumbon tvåla dit topplaget Malmö. Malmös enda mål gjordes i spel 5-3 (egentligen 5-2, då en Lövenspelare var utan klubba).Glory1 skrev:Fan vad bra Löven!
Men om Löven blir ett bottenlag i år är serien riktigt jämn. De var klart bättre än oss spelmässigt och var värda att vinna. Därefter har de radat upp uddamålsförluster.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Känns som hans tid är förbi av vad jag har sett. Han kan ha sin obligatoriska coca-cola under match och sin NHL klausul, men när han inte levererar drar han bara ner laget med sin attityd.ciirree skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7718877.abSirDIFalot skrev: Har han fortfarande NHL-klausul som han ville ha och fick i tälje? Avdelningen hybris...
Gubben lägger en totalt värdelös straff mot Västerås, sen får han förtroendet en gång till(?!) och lägger en ännu sämre. Är det han eller tränaren som bestämmer kan man undra.
Håller med dig. Attityden är helt åt h*lvete! Man kan också märka de på isen ibland, och även i intervjuerna, han är jäkligt nonchalant!sthlm19 skrev:Känns som hans tid är förbi av vad jag har sett. Han kan ha sin obligatoriska coca-cola under match och sin NHL klausul, men när han inte levererar drar han bara ner laget med sin attityd.ciirree skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7718877.abSirDIFalot skrev: Har han fortfarande NHL-klausul som han ville ha och fick i tälje? Avdelningen hybris...
Gubben lägger en totalt värdelös straff mot Västerås, sen får han förtroendet en gång till(?!) och lägger en ännu sämre. Är det han eller tränaren som bestämmer kan man undra.
Sen hörde du ju William's uttalande i våras liksom, "Jag vill lira med pappa. Signa upp båda oss eller så sticker jag" - inte de exakta orden men det var ju så. Och ska han ha den attityden redan nu som 17-åring? Han måste gå sin egen väg!
Slår vad om att pappa Nylander kommer vara den som styr Williams framtid, eller åtminstone försöka.
En av anledningarna till varför SSK bara ville ha William var ju just Michaels attityd.
Bra där, Rövle!
Nog för att man vill att Karlskrona ska förlora och tappa - men i denna matchen så kunde KHK gärna fått snott med sig alla poäng från Ängelholm.kaminor skrev:Bra där, Rövle!
- diftobbe89
Minns när Far-Nylander försökte läxa upp V.Mårtensson, och sen verka tro han är fridlyst av något slag och att ingen får röra honom, han tål ju inte att få tacklingar heller.
Men den gången fick han däng av Mårtensson för de, helt rätt, och så kommer Son-Nylander med sitt galler och ska hoppa in och hjälpa pappa.
Lite gulligt
Är inget större fan av Nylanders.
Men den gången fick han däng av Mårtensson för de, helt rätt, och så kommer Son-Nylander med sitt galler och ska hoppa in och hjälpa pappa.
Lite gulligt

Spela fult
Fan den situationen måste jag ha missat! Måste sett kul ut. Hahadiftobbe89 skrev:Minns när Far-Nylander försökte läxa upp V.Mårtensson, och sen verka tro han är fridlyst av något slag och att ingen får röra honom, han tål ju inte att få tacklingar heller.
Lite gulligt![]()
Appropå att han inte tål tacklingar, i början av denna serien i möte med KHK så fick han en smäll av en av de yngre backarna, minen på far Nylander efter den smällen, trodde jag skulle garva ihjäl mig, typ: "Vafan gör du? Tacklar du mig?!"
Inte jag heller kan jag lova.. och ska son Nylander bli lika nonchalant och jobbig som sin pappa så blir det bara långtråkigt att följa grabben!
http://www.viasatsport.se/hockey/kvalserien/video/4423ciirree skrev:Fan den situationen måste jag ha missat! Måste sett kul ut. Hahadiftobbe89 skrev:Minns när Far-Nylander försökte läxa upp V.Mårtensson, och sen verka tro han är fridlyst av något slag och att ingen får röra honom, han tål ju inte att få tacklingar heller.
Lite gulligt![]()
Appropå att han inte tål tacklingar, i början av denna serien i möte med KHK så fick han en smäll av en av de yngre backarna, minen på far Nylander efter den smällen, trodde jag skulle garva ihjäl mig, typ: "Vafan gör du? Tacklar du mig?!"
Inte jag heller kan jag lova.. och ska son Nylander bli lika nonchalant och jobbig som sin pappa så blir det bara långtråkigt att följa grabben!
Haha! Där hade han inte mycket att hämta.Enbom skrev:http://www.viasatsport.se/hockey/kvalserien/video/4423ciirree skrev:Fan den situationen måste jag ha missat! Måste sett kul ut. Hahadiftobbe89 skrev:Minns när Far-Nylander försökte läxa upp V.Mårtensson, och sen verka tro han är fridlyst av något slag och att ingen får röra honom, han tål ju inte att få tacklingar heller.
Lite gulligt![]()
Vad gnäller Södergren över? Olika vikter, "förkastligt" osv?
Låna in Printz för Rögle matcherna och punkta honom på The Nylanders!