Hata aik
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Hata aih
Jag är ruskigt imponerad över Solnas säsong, en av de största sensationerna i modern tid i ES... Nykomlingar brukar kunna sprattla till rejält men brukar alltid vika ner sig men de har stått upp i stort sett hela säsongen.
Med den kämpahockeyn de spelar så tror jag nog det blir poäng på lördag för deras del, och därmed en plats bland de 8 bästa.
Med den kämpahockeyn de spelar så tror jag nog det blir poäng på lördag för deras del, och därmed en plats bland de 8 bästa.
- Daniel942
Ni som vill att gnaget ska gå till slutspel (no names): Är ni nöjda nu?! JÄVLA FITTLUDER.
Och -daniel- sluta vara så jävla äcklig och hylla horungarnas säsong. FY FAN.
Och -daniel- sluta vara så jävla äcklig och hylla horungarnas säsong. FY FAN.
DIF!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Skulle inte ni gå i konkurs? Jävla pack!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Är du seriös?-daniel- skrev:Jag är ruskigt imponerad över Solnas säsong, en av de största sensationerna i modern tid i ES... Nykomlingar brukar kunna sprattla till rejält men brukar alltid vika ner sig men de har stått upp i stort sett hela säsongen.
Personligen tycker jag det vi gjorde förra året var så jävla mycket större, och det säger jag inte bara för att jag är Djurgårdare.
Solna aik kan fortfarnade åka ut, de kan fortfarande hamna i ingemansland, de kan fortfarande gå till slutspel.
Hata aik!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- -daniel-
Haha folk måste ja ha nåt slags mindervärdeskomplex om man inte objektivt kan få hylla deras prestation. Tycker ni de haft tur, som med ES i särklass sämsta spelartrupp nu är och nosar på slutspelsplatsen?
De har gjort en KANONSÄSONG oavsett vad ni alla andra småglin sitter & gnäller om.
De har gjort en KANONSÄSONG oavsett vad ni alla andra småglin sitter & gnäller om.
- Daniel942
Är detta ditt sätt att bearbeta eller?-daniel- skrev:Haha folk måste ja ha nåt slags mindervärdeskomplex om man inte objektivt kan få hylla deras prestation. Tycker ni de haft tur, som med ES i särklass sämsta spelartrupp nu är och nosar på slutspelsplatsen?
Hur fan kan man hylla horungarna från solna? Hylla södertälje eller vilket jävla lag som helst men för fan inte gnägget.
DIF!
Ja, aik har gjort en bra säsong men det ändrar inte det faktum att det vi gjorde förra året var mycket större än det aik gör i år.-daniel- skrev:Haha folk måste ja ha nåt slags mindervärdeskomplex om man inte objektivt kan få hylla deras prestation. Tycker ni de haft tur, som med ES i särklass sämsta spelartrupp nu är och nosar på slutspelsplatsen?
Kom igen Challe!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Lee Harvey Oswald
Sant,-daniel- skrev: Jag är ruskigt imponerad över Solnas säsong, en av de största sensationerna i modern tid i ES... Nykomlingar brukar kunna sprattla till rejält men brukar alltid vika ner sig men de har stått upp i stort sett hela säsongen.
Men jag varnade iofs redan i oktober för att aik kunde bli en segdragen & obehaglig historia.
Men men, hav tröst alla ni med obotlig kronisk Solna-Fobi.
En MoDo-vinst på lördag så är säsongens huvudmål uppnått för majoriteten av alla DIF-forumbesökare.
Inte ens en ny SM-final för DIF skulle toppa det va...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
En solna-seger imorgon och du kan gotta dig vidare i att våran värsta rival, på ett år, har tagit igen på oss med hästlängder.Lee Harvey Oswald skrev:Sant,-daniel- skrev: Jag är ruskigt imponerad över Solnas säsong, en av de största sensationerna i modern tid i ES... Nykomlingar brukar kunna sprattla till rejält men brukar alltid vika ner sig men de har stått upp i stort sett hela säsongen.
Men jag varnade iofs redan i oktober för att aik kunde bli en segdragen & obehaglig historia.
Men men, hav tröst alla ni med obotlig kronisk Solna-Fobi.
En MoDo-vinst på lördag så är säsongens huvudmål uppnått för majoriteten av alla DIF-forumbesökare.
Inte ens en ny SM-final för DIF skulle toppa det va...?
Avgå Jocke.
- DIF_Soldier
Ingen har hyllat nån för helvete! Vi är bara ärliga och säger som det är - aik har gjort en bra säsong. Visst, man kan välja att förtränga som nån trångsynt mupp men det är lika bra att möta sanningen och vara ärlig mot sig själv.Daniel942 skrev:Är detta ditt sätt att bearbeta eller?-daniel- skrev:Haha folk måste ja ha nåt slags mindervärdeskomplex om man inte objektivt kan få hylla deras prestation. Tycker ni de haft tur, som med ES i särklass sämsta spelartrupp nu är och nosar på slutspelsplatsen?
Hur fan kan man hylla horungarna från solna? Hylla södertälje eller vilket jävla lag som helst men för fan inte gnägget.
Rädda för gnaget, ja ni är rädda för gnaget...
Säg den glädje som varar
- Daniel942
Du är nog gladast över att LHC förlorade idag.DIF_Soldier skrev:Ingen har hyllat nån för helvete! Vi är bara ärliga och säger som det är - aik har gjort en bra säsong. Visst, man kan välja att förtränga som nån trångsynt mupp men det är lika bra att möta sanningen och vara ärlig mot sig själv.Daniel942 skrev:Är detta ditt sätt att bearbeta eller?-daniel- skrev:Haha folk måste ja ha nåt slags mindervärdeskomplex om man inte objektivt kan få hylla deras prestation. Tycker ni de haft tur, som med ES i särklass sämsta spelartrupp nu är och nosar på slutspelsplatsen?
Rädda för gnaget, ja ni är rädda för gnaget...
DIF!
- DIF_Soldier
Nej, jag är glad att Djurgården vann.Daniel942 skrev: Du är nog gladast över att LHC förlorade idag.
Säg den glädje som varar
- Lee Harvey Oswald
+1DIF_Soldier skrev:Nej, jag är glad att Djurgården vann.Daniel942 skrev: Du är nog gladast över att LHC förlorade idag.
Enkelt & logiskt, men jag är rädd att det inte biter riktigt...

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Daniel942
Jag är också glad över att DIF vann, självklart. Men jag förstår inte att ni kan ta gnagets framfart med en klackspark? Det är otroligt.Lee Harvey Oswald skrev:+1DIF_Soldier skrev:Nej, jag är glad att Djurgården vann.Daniel942 skrev: Du är nog gladast över att LHC förlorade idag.
Enkelt & logiskt, men jag är rädd att det inte biter riktigt...
DIF!