Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Hata aih

Inlägg av SirDIFalot »

Fyfaaaan va äckligt!!!
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av -daniel- »

Jag är ruskigt imponerad över Solnas säsong, en av de största sensationerna i modern tid i ES... Nykomlingar brukar kunna sprattla till rejält men brukar alltid vika ner sig men de har stått upp i stort sett hela säsongen.

Med den kämpahockeyn de spelar så tror jag nog det blir poäng på lördag för deras del, och därmed en plats bland de 8 bästa.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Ni som vill att gnaget ska gå till slutspel (no names): Är ni nöjda nu?! JÄVLA FITTLUDER.

Och -daniel- sluta vara så jävla äcklig och hylla horungarnas säsong. FY FAN.
DIF!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Skulle inte ni gå i konkurs? Jävla pack!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
lilleman

Inlägg av lilleman »

-daniel- skrev:Jag är ruskigt imponerad över Solnas säsong, en av de största sensationerna i modern tid i ES... Nykomlingar brukar kunna sprattla till rejält men brukar alltid vika ner sig men de har stått upp i stort sett hela säsongen.

Med den kämpahockeyn de spelar så tror jag nog det blir poäng på lördag för deras del, och därmed en plats bland de 8 bästa.
Är du seriös?
Personligen tycker jag det vi gjorde förra året var så jävla mycket större, och det säger jag inte bara för att jag är Djurgårdare.

Solna aik kan fortfarnade åka ut, de kan fortfarande hamna i ingemansland, de kan fortfarande gå till slutspel.

Hata aik!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Haha folk måste ja ha nåt slags mindervärdeskomplex om man inte objektivt kan få hylla deras prestation. Tycker ni de haft tur, som med ES i särklass sämsta spelartrupp nu är och nosar på slutspelsplatsen?

De har gjort en KANONSÄSONG oavsett vad ni alla andra småglin sitter & gnäller om.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

-daniel- skrev:Haha folk måste ja ha nåt slags mindervärdeskomplex om man inte objektivt kan få hylla deras prestation. Tycker ni de haft tur, som med ES i särklass sämsta spelartrupp nu är och nosar på slutspelsplatsen?

De har gjort en KANONSÄSONG oavsett vad ni alla andra småglin sitter & gnäller om.
Är detta ditt sätt att bearbeta eller?
Hur fan kan man hylla horungarna från solna? Hylla södertälje eller vilket jävla lag som helst men för fan inte gnägget.
DIF!
lilleman

Inlägg av lilleman »

-daniel- skrev:Haha folk måste ja ha nåt slags mindervärdeskomplex om man inte objektivt kan få hylla deras prestation. Tycker ni de haft tur, som med ES i särklass sämsta spelartrupp nu är och nosar på slutspelsplatsen?

Ja, aik har gjort en bra säsong men det ändrar inte det faktum att det vi gjorde förra året var mycket större än det aik gör i år.

Kom igen Challe!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-daniel- skrev: Jag är ruskigt imponerad över Solnas säsong, en av de största sensationerna i modern tid i ES... Nykomlingar brukar kunna sprattla till rejält men brukar alltid vika ner sig men de har stått upp i stort sett hela säsongen.

Sant,
Men jag varnade iofs redan i oktober för att aik kunde bli en segdragen & obehaglig historia.

Men men, hav tröst alla ni med obotlig kronisk Solna-Fobi.
En MoDo-vinst på lördag så är säsongens huvudmål uppnått för majoriteten av alla DIF-forumbesökare.
Inte ens en ny SM-final för DIF skulle toppa det va...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

Lee Harvey Oswald skrev:
-daniel- skrev: Jag är ruskigt imponerad över Solnas säsong, en av de största sensationerna i modern tid i ES... Nykomlingar brukar kunna sprattla till rejält men brukar alltid vika ner sig men de har stått upp i stort sett hela säsongen.

Sant,
Men jag varnade iofs redan i oktober för att aik kunde bli en segdragen & obehaglig historia.

Men men, hav tröst alla ni med obotlig kronisk Solna-Fobi.
En MoDo-vinst på lördag så är säsongens huvudmål uppnått för majoriteten av alla DIF-forumbesökare.
Inte ens en ny SM-final för DIF skulle toppa det va...?
En solna-seger imorgon och du kan gotta dig vidare i att våran värsta rival, på ett år, har tagit igen på oss med hästlängder.
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Daniel942 skrev:

Hur fan kan man hylla horungarna från solna? Hylla södertälje eller vilket jävla lag som helst men för fan inte gnägget.
Ingen har hyllat nån för helvete! Vi är bara ärliga och säger som det är - aik har gjort en bra säsong. Visst, man kan välja att förtränga som nån trångsynt mupp men det är lika bra att möta sanningen och vara ärlig mot sig själv.

Rädda för gnaget, ja ni är rädda för gnaget...
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

DIF_Soldier skrev:
Daniel942 skrev:

Ingen har hyllat nån för helvete! Vi är bara ärliga och säger som det är - aik har gjort en bra säsong. Visst, man kan välja att förtränga som nån trångsynt mupp men det är lika bra att möta sanningen och vara ärlig mot sig själv.

Rädda för gnaget, ja ni är rädda för gnaget...
Du är nog gladast över att LHC förlorade idag.
DIF!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Daniel942 skrev: Du är nog gladast över att LHC förlorade idag.
Nej, jag är glad att Djurgården vann.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

DIF_Soldier skrev:
+1
Enkelt & logiskt, men jag är rädd att det inte biter riktigt... :wink:
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Lee Harvey Oswald skrev:
DIF_Soldier skrev:
+1
Enkelt & logiskt, men jag är rädd att det inte biter riktigt... :wink:
Jag är också glad över att DIF vann, självklart. Men jag förstår inte att ni kan ta gnagets framfart med en klackspark? Det är otroligt.
DIF!
Skriv svar