Faktiskt. Sen är det ju inte bara avsaknaden av en intervju med Jimmie som det klagats på. Utan mer generellt över småsaker under en längre tid, kanske inte enbart Soldaten utan flera andra också.Fricke skrev:Äsch, ni låter som kärringen med en skinka under armen som gnäller över att hon inte har bröd.Raus skrev:Lustigt att läsa personers kommentarer som försvarar minsta lilla kritik med både näbbar och klor. Soldatens konstruktiva kritik är ju helt befogad och det borde vara enkelt för ansvariga tt inte göra om samma misstag till nästa tillfälle. Jobbar man för sveriges anrikaste hockeyförening måste man kunna ta kritik, som i detta fallet bara är konstruktivt.
Det har ju inte ett dugg med pengar att göra, man valde helt enkelt helt fel person att intervjua.
Med det sagt har hemsidan ryckt upp sig avsevärt, men tråkigt att en intervju med Jimmie aldrig dök upp.
Jag tycker DIFHockey.se/DIFTV gör ett bra jobb med de få resurser man har. Och ja, man borde haft en intervju med Jimmie, men det är inte så att jag gråter mig till sömns över att vi inte fick det.