Han och Honken är väl inte världens bästa polare direkt. Sänkte ju Lill-Honk med en ful tackling för några år sedan vilket gjorde brorsan rysligt förbannad. Vill inte ha han i DIF, dock inte pga det han gjorde mot Andreas utan för att vi redan har flera spelare av den spelartypen i nästa års trupp.medu82 skrev:Varför är han inte poppis?pulverapa skrev:Hedman har tränat ihop med Dicken och Klasen i Huddinge nu efter säsongen. Tror han kan vara sugen. Men han är ju inte direkt poppis hos oss...diftobbe89 skrev:Anton Hedman tycker jag man bör stämma av läget med, han kanske är sugen på en flytt hem till Stockholm.
Annars gillar jag rykterna in på backsidan, framåt är det ganska smått och nätt, lite Challes melodi.
Har inget emot honom...
Är väl mera gnägget som har?
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Nej.DIFtomppa skrev:Kanske vi ger Klubertanz en andra chans i Djurgården? Hans kontrakt går väl ut i KHL ?
elr vad säger ni ?
Jag utgår från att du är ironiskDIFtomppa skrev:Kanske vi ger Klubertanz en andra chans i Djurgården? Hans kontrakt går väl ut i KHL ?
elr vad säger ni ?

Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Hedman ryktas vara väldigt nära Färjestad.diftobbe89 skrev:Anton Hedman tycker jag man bör stämma av läget med, han kanske är sugen på en flytt hem till Stockholm.
Annars gillar jag rykterna in på backsidan, framåt är det ganska smått och nätt, lite Challes melodi.
Men läget kan ju ändras.
- SirDIFalot
Tyvärr inte aktuellt.-daniel- skrev:Ahnelöv är lite av en drömvärvning, tycker han varit en av ES's bästa backar när jag sett honom. Stor, stark, hyfsat rörlig och har även en del offensiva kvalitéer. Vore en fantastisk förstärkning.
Andreas Falk (eller likvärdig) är ju en perfekt ersättare till Jocke. Vi måste föra vidare traditionen med en stark center.
Expert.
- Lee Harvey Oswald
Skulle ta emot Hedman med öppna armar, länge sedan nu DIF var ens i närheten av elaka
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- SirDIFalot
Anton Hedman är en mycket bättre version av Mikael Ahlén/Hank the Tank.
Mika Hannula är tvärslut.
Expert.
Hur är Ahnelöv och Fernholm på rören? Inte så sugen på ett gäng stora stabbiga backar igen som gör det enkelt för motståndarna att få snurr i vår zon..
Svårt med Anton Hedman iom hans historik med honken.SirDIFalot skrev:Anton Hedman är en mycket bättre version av Mikael Ahlén/Hank the Tank.
Senast redigerad av Vinicus den 2014-04-11 12:57:24, redigerad totalt 1 gånger.
Fast det handlar ju inte om det. Det handlar ju om att vi i flera år nu varit ett av Sveriges sämsta lag på att få ut puckar ur egen zon när vi är under press.Glory1 skrev:Hur är Ahnelöv och Fernholm på rören? Inte så sugen på ett gäng stora stabbiga backar igen som gör det enkelt för motståndarna att få snurr i vår zon..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ingen aning, men han ska enligt Madhawk ha varit klar för Luleå sen i Februari.pulverapa skrev:Undrar vad Everberg kan tänkas kosta... 150?
25/4-2025
Det jag såg av Ahnelöv i onsdags sade varken bu eller bä. Det var hyfsat bra tempo i matchen. Han var positionssäker så han behövde aldrig förta sig i åkningarna. Kändes aldrig som att han var efter. Spelade med pondus och det var svårt för motståndarna att skapa tryck då han var på isen. Ska scouta vidare på honom ikväll.Glory1 skrev:Hur är Ahnelöv och Fernholm på rören? Inte så sugen på ett gäng stora stabbiga backar igen som gör det enkelt för motståndarna att få snurr i vår zon..
Fernholm vill jag minnas som en lite stabbigare back. Jag vill tro att hans rutin också gör honom så pass positionssäker att det inte är ett problem.
Luleå har kallat till presskonferens klockan 14. Everberg bland annat har ju ryktats vara påväg dit. Klart nu?
- Jim Morrison
Ahnelöv eller Falk?SirDIFalot skrev:Tyvärr inte aktuellt.-daniel- skrev:Ahnelöv är lite av en drömvärvning, tycker han varit en av ES's bästa backar när jag sett honom. Stor, stark, hyfsat rörlig och har även en del offensiva kvalitéer. Vore en fantastisk förstärkning.
Andreas Falk (eller likvärdig) är ju en perfekt ersättare till Jocke. Vi måste föra vidare traditionen med en stark center.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Ja alla som tacklat en DIF-spelare någon gång är uteslutna.Vinicus skrev:Aldrig i livet med Anton Hedman iom hans historik med honken.SirDIFalot skrev:Anton Hedman är en mycket bättre version av Mikael Ahlén/Hank the Tank.
Expert.