Skaplig smäll han får på i slutet när Wessner ba sätter sig ner!diftobbe89 skrev:Ja, skit ska skit ha.
Det trevligaste va dock att se Netterbladt ta hand om Wessner.
Allsvenskan 2013/2014
Re: Allsvenskan 2013/2014
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Verkligen! Jag vet att det är fel, men blir riktigt lycklig när jag ser hur mycket däng BIKarna får i precis alla situationer! Snacka om att sättas på platsciirree skrev:Skaplig smäll han får på i slutet när Wessner ba sätter sig ner!diftobbe89 skrev:Ja, skit ska skit ha.
Det trevligaste va dock att se Netterbladt ta hand om Wessner.

Asplöven har 2-2 borta mot Karlskrona efter 2 perioder. Hoppas på en skräll i den matchen..
-
Verkligen, hoppaswarrant skrev:Asplöven har 2-2 borta mot Karlskrona efter 2 perioder. Hoppas på en skräll i den matchen..

-
Nein, 3-2S. Skuggan skrev:Verkligen, hoppaswarrant skrev:Asplöven har 2-2 borta mot Karlskrona efter 2 perioder. Hoppas på en skräll i den matchen..
4-2 med sista i öppen kasse... Sen ska man också säga att Karlskrona fortsätter med sin turhockey och sätter 3-2 i numerärt underläge.S. Skuggan skrev:Nein, 3-2S. Skuggan skrev:Verkligen, hoppaswarrant skrev:Asplöven har 2-2 borta mot Karlskrona efter 2 perioder. Hoppas på en skräll i den matchen..
När ska deras tur vända tro? Allt verkar gå cocos väg just nu.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Med bra självförtroende får man flyt. Jag kan inte annat än imponeras över KHK, börjar väl kännas rätt klart att de kommer vara ett topplag även framöver.
VIK vs RBK. Där kan vi prata om lågt självförtroende och ångesthockey, det ser verkligen inte bra ut av rapporterna (inte sett matchen själv).
VIK vs RBK. Där kan vi prata om lågt självförtroende och ångesthockey, det ser verkligen inte bra ut av rapporterna (inte sett matchen själv).
- minalman
Allsvenskan 2013/2014
Straffar nu. Jag tror jag vill ge bonuspoängen till vik. Bäst att hålla rövle långt bak, för de ska inte få komma igång.-daniel- skrev: VIK vs RBK. Där kan vi prata om lågt självförtroende och ångesthockey, det ser verkligen inte bra ut av rapporterna (inte sett matchen själv).
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tony Romano är ju en skaplig lirare. Fyra straffmål, varav tre raka.
- -daniel-
Det är ju en sak att glassa in lite puckar på straffar, men VIK's importer har enormt mycket kvar att bevisa innan jag blir imponerad.kaminor skrev:Tony Romano är ju en skaplig lirare. Fyra straffmål, varav tre raka.
Hittills har Västerås varit ungefär lika dåliga som jag förutspådde innan säsongen. Får se om de kommer igång bättre eller om det kommer se lika krampaktigt ut framöver.
Romano ändå har blixtrat till emellanåt. Han är riktigt rapp på rören och har grym teknik. Sju mål på elva matcher måste väl ses som klart godkänt, skumt att han inte har en enda assist dock. Trots allt är topp fem i VIK:s poängliga importer, så man får väl hoppas att de inte kommer igång ytterligare.-daniel- skrev:Det är ju en sak att glassa in lite puckar på straffar, men VIK's importer har enormt mycket kvar att bevisa innan jag blir imponerad.kaminor skrev:Tony Romano är ju en skaplig lirare. Fyra straffmål, varav tre raka.
Hittills har Västerås varit ungefär lika dåliga som jag förutspådde innan säsongen. Får se om de kommer igång bättre eller om det kommer se lika krampaktigt ut framöver.
Jag tror VIK har sin lilla dipp nu. Typ som förra året när de efter lockouten fortsatte gå som tåget.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- -daniel-
Grejen är ju dock att VIK har varit dåliga hela säsongen, ett solitt försvarsspel har ändå gett dem segrar men har ju fruktansvärt jäkla svårt att göra mål (27 på 14 matcher är alltså under 2 kassar per match!). Får som sagt se om just den detaljen släpper på, chansen/risken finns ju naturligtvis men om de fortsätter spela så här ett tag till kommer de sjunka i tabellen och krisrubrikerna så smått börja hagla.seppuko skrev:Jag tror VIK har sin lilla dipp nu. Typ som förra året när de efter lockouten fortsatte gå som tåget.
Allsvenskan 2013/2014
Såg lite. Inget vidare spel. Mest ledsen över att se Nylander Sr. Han borde lagt av. Kul straffar dock.