Säsongen 2010/2011

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
DIFVästertorp
Säsongskort: Ja

Re: Säsongen 2010/2011

Inlägg av DIFVästertorp »

Nisse Ekmans järnkaminer!!
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

DIFVästertorp skrev:Nisse Ekmans järnkaminer!!
Ont att möta Nisse, ja det gör ont att möta Nisse...

Svedberg bör ju rimligen be om ursäkt till Silfverberg som indirekt orsakade psykbrytet. Lite perspektiv får man fan ha.

"Watch your step, kid!"
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

-daniel- skrev:Tycker vi anmäler Svedberg för stöld (eller olovlig konfiskering av arbetsredskap) för att ha försökt ta Ekmans klubba.
:lol:
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Cehlin borde polisanmäla Svedbergs mordhot. :) Det är ingenting man kan säga i matchens hetta, det är kriminellt!
För fan.

Nisse Ekmans järnkaminer...
Mash

Inlägg av Mash »

-daniel- skrev:Tycker vi anmäler Svedberg för stöld (eller olovlig konfiskering av arbetsredskap) för att ha försökt ta Ekmans klubba.
Haha :lol: Borde vi göra för att visa vilken nivå detta har sjunkit till.
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

Inlägg av Raffe_DIF89 »

Cehlin bör ju polisanmäla Svedberg för mordhot i matchen på Hovet tidigare i höstas.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7994896.ab
MOT 17:E
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

Svedberg borde vi kunna anmäla både för Stöld och Sabotage
Silfverberg borde anmälas för Obehörigt avvikande från olycksplats - visserligen främst använt vid
trafikolyckor men borde även kunna appliceras här.
Granström - dvs. han som fick en 2:a för Roughing i den efterföljande situationen - borde vi kunna anmäla för Skyddande av brottsling.
Personen som anmälde Ekman borde vi åtala för Obefogat åtal
Sen vettetusan om vi inte kan få iväg en anmälan på Brynäs IF för Förargelseväckande beteende. Deras bortaställ är verkligen asfult - visserligen ett jävla longshot men alltid värt ett försök.

... :wink:
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

kotten skrev:Svedberg borde vi kunna anmäla både för Stöld och Sabotage
Silfverberg borde anmälas för Obehörigt avvikande från olycksplats - visserligen främst använt vid
trafikolyckor men borde även kunna appliceras här.
Granström - dvs. han som fick en 2:a för Roughing i den efterföljande situationen - borde vi kunna anmäla för Skyddande av brottsling.
Personen som anmälde Ekman borde vi åtala för Obefogat åtal
Sen vettetusan om vi inte kan få iväg en anmälan på Brynäs IF för Förargelseväckande beteende. Deras bortaställ är verkligen asfult - visserligen ett jävla longshot men alltid värt ett försök.

... :wink:
Glöm inte Czarnecki, deras tränare, han borde anmälas för sitt utseende.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Edin skrev:Har någon numret till snuten så att man kan ringa och polisanmäla?

Tänkte närmast på Michael Schumacher, hallå? Hastighetsgränsen någon?

Sen har vi ju skidskytte-VM i Östersund som pågår. Att åka runt i skogen och prickskjuta med gevär är väl knappast ett normalt beteende? Tänk om jag skulle göra samma sak i tunnelbanan?

Sen var det ju kickboxning i helgen på Hovet. Dom borde väl också dömas för misshandel?

Sen borde John McEnroe få ett retroaktivt fängelsestraff för alla de gånger han svurit på tennisbanan, är det verkligen såna förebilder vi vill att våra barn ska ha? Mången generation har gått till spillo tack vare hans utbrott.

Fyfan vad jag hatar Brynäs och deras äckliga låtsasfans. Dra åt helvete era jävla cp:n.

Ja, jag är arg.
Borde inte dem som skjuter slagskott polisanmälas omedelbart, det träffar ju på benen och till och med i huvudet i vissa fall. Det är väldigt farligt. Någonstans måste vi ju ändå dra gränsen, barn tittar på!!!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

Brynäs och dess FANS har nu sjunkit under värdighetens gräns med detta tjat kring Ekmans klubbviftning. Att nu dessutom ett ......... till supporter polisanmäler detta ter sig patetiskt. De rättsvårdande myndigheternas pengar bör i stället användas till viktigare saker i samhället.
Användarvisningsbild
PNY

Inlägg av PNY »

Emil Kåberg i Expressen om Nisses slashing:
– Det har blivit fulare, det har det. Sedan tycker jag i och för sig att den senaste incidenten med Nisse Ekman är lite överdriven.
Hur menar du?
– Klart att det är fult, det är en slashing över armen. Men det är inte så fruktansvärt fult som experterna verkar tycka. Att han ska bli avstängd hela säsongen är ju löjligt.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... ar-minskat
Mash

Inlägg av Mash »

sensei skrev:
Edin skrev:Har någon numret till snuten så att man kan ringa och polisanmäla?

Tänkte närmast på Michael Schumacher, hallå? Hastighetsgränsen någon?

Sen har vi ju skidskytte-VM i Östersund som pågår. Att åka runt i skogen och prickskjuta med gevär är väl knappast ett normalt beteende? Tänk om jag skulle göra samma sak i tunnelbanan?

Sen var det ju kickboxning i helgen på Hovet. Dom borde väl också dömas för misshandel?

Sen borde John McEnroe få ett retroaktivt fängelsestraff för alla de gånger han svurit på tennisbanan, är det verkligen såna förebilder vi vill att våra barn ska ha? Mången generation har gått till spillo tack vare hans utbrott.

Fyfan vad jag hatar Brynäs och deras äckliga låtsasfans. Dra åt helvete era jävla cp:n.

Ja, jag är arg.
Borde inte dem som skjuter slagskott polisanmälas omedelbart, det träffar ju på benen och till och med i huvudet i vissa fall. Det är väldigt farligt. Någonstans måste vi ju ändå dra gränsen, barn tittar på!!!
Ridderwall kan anmäla för hjärnskakning han fick + skottet som han fick igår på halsen.
Rogga

Inlägg av Rogga »

Jaja, det är bara inse att den dörren öppnas åt båda håll.. Det är bara att polisanmäla allt bif gör i fortsättningen... :evil:
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

"Ekman talar ut och överfallet
Nils Ekman har flytt frågorna efter slashingen på Brynäs Jakob Silfverberg.
Nu bryter han tystnaden.
– När jag gjorde det trodde jag att jag skulle få en tvåa, säger han till hockeykanalen.se."

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8199793.ab
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
AMMC

Inlägg av AMMC »

http://www.11433.net/2010/11/vi-ar-pa-n ... -djurgarn/

Vi är på Ekmans sida, vi är Djurgårn!
Skriv svar