Säsongen 2010/2011
-
- Säsongskort: Ja
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Säsongen 2010/2011
Ont att möta Nisse, ja det gör ont att möta Nisse...DIFVästertorp skrev:Nisse Ekmans järnkaminer!!
Svedberg bör ju rimligen be om ursäkt till Silfverberg som indirekt orsakade psykbrytet. Lite perspektiv får man fan ha.
"Watch your step, kid!"
Säg den glädje som varar
-daniel- skrev:Tycker vi anmäler Svedberg för stöld (eller olovlig konfiskering av arbetsredskap) för att ha försökt ta Ekmans klubba.

Cehlin borde polisanmäla Svedbergs mordhot.
Det är ingenting man kan säga i matchens hetta, det är kriminellt!
För fan.
Nisse Ekmans järnkaminer...

För fan.
Nisse Ekmans järnkaminer...
Haha-daniel- skrev:Tycker vi anmäler Svedberg för stöld (eller olovlig konfiskering av arbetsredskap) för att ha försökt ta Ekmans klubba.

- Raffe_DIF89
Cehlin bör ju polisanmäla Svedberg för mordhot i matchen på Hovet tidigare i höstas.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7994896.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7994896.ab
MOT 17:E
Svedberg borde vi kunna anmäla både för Stöld och Sabotage
Silfverberg borde anmälas för Obehörigt avvikande från olycksplats - visserligen främst använt vid
trafikolyckor men borde även kunna appliceras här.
Granström - dvs. han som fick en 2:a för Roughing i den efterföljande situationen - borde vi kunna anmäla för Skyddande av brottsling.
Personen som anmälde Ekman borde vi åtala för Obefogat åtal
Sen vettetusan om vi inte kan få iväg en anmälan på Brynäs IF för Förargelseväckande beteende. Deras bortaställ är verkligen asfult - visserligen ett jävla longshot men alltid värt ett försök.
...
Silfverberg borde anmälas för Obehörigt avvikande från olycksplats - visserligen främst använt vid
Granström - dvs. han som fick en 2:a för Roughing i den efterföljande situationen - borde vi kunna anmäla för Skyddande av brottsling.
Sen vettetusan om vi inte kan få iväg en anmälan på Brynäs IF för Förargelseväckande beteende. Deras bortaställ är verkligen asfult - visserligen ett jävla longshot men alltid värt ett försök.
...

Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Glöm inte Czarnecki, deras tränare, han borde anmälas för sitt utseende.kotten skrev:Svedberg borde vi kunna anmäla både för Stöld och Sabotage
...
Borde inte dem som skjuter slagskott polisanmälas omedelbart, det träffar ju på benen och till och med i huvudet i vissa fall. Det är väldigt farligt. Någonstans måste vi ju ändå dra gränsen, barn tittar på!!!Edin skrev:Har någon numret till snuten så att man kan ringa och polisanmäla?
Tänkte närmast på Michael Schumacher, hallå? Hastighetsgränsen någon?
Sen har vi ju skidskytte-VM i Östersund som pågår. Att åka runt i skogen och prickskjuta med gevär är väl knappast ett normalt beteende? Tänk om jag skulle göra samma sak i tunnelbanan?
Sen var det ju kickboxning i helgen på Hovet. Dom borde väl också dömas för misshandel?
Sen borde John McEnroe få ett retroaktivt fängelsestraff för alla de gånger han svurit på tennisbanan, är det verkligen såna förebilder vi vill att våra barn ska ha? Mången generation har gått till spillo tack vare hans utbrott.
Fyfan vad jag hatar Brynäs och deras äckliga låtsasfans. Dra åt helvete era jävla cp:n.
Ja, jag är arg.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Brynäs och dess FANS har nu sjunkit under värdighetens gräns med detta tjat kring Ekmans klubbviftning. Att nu dessutom ett ......... till supporter polisanmäler detta ter sig patetiskt. De rättsvårdande myndigheternas pengar bör i stället användas till viktigare saker i samhället.
Emil Kåberg i Expressen om Nisses slashing:
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... ar-minskat– Det har blivit fulare, det har det. Sedan tycker jag i och för sig att den senaste incidenten med Nisse Ekman är lite överdriven.
Hur menar du?
– Klart att det är fult, det är en slashing över armen. Men det är inte så fruktansvärt fult som experterna verkar tycka. Att han ska bli avstängd hela säsongen är ju löjligt.
Ridderwall kan anmäla för hjärnskakning han fick + skottet som han fick igår på halsen.sensei skrev:Borde inte dem som skjuter slagskott polisanmälas omedelbart, det träffar ju på benen och till och med i huvudet i vissa fall. Det är väldigt farligt. Någonstans måste vi ju ändå dra gränsen, barn tittar på!!!Edin skrev:Har någon numret till snuten så att man kan ringa och polisanmäla?
Tänkte närmast på Michael Schumacher, hallå? Hastighetsgränsen någon?
Sen har vi ju skidskytte-VM i Östersund som pågår. Att åka runt i skogen och prickskjuta med gevär är väl knappast ett normalt beteende? Tänk om jag skulle göra samma sak i tunnelbanan?
Sen var det ju kickboxning i helgen på Hovet. Dom borde väl också dömas för misshandel?
Sen borde John McEnroe få ett retroaktivt fängelsestraff för alla de gånger han svurit på tennisbanan, är det verkligen såna förebilder vi vill att våra barn ska ha? Mången generation har gått till spillo tack vare hans utbrott.
Fyfan vad jag hatar Brynäs och deras äckliga låtsasfans. Dra åt helvete era jävla cp:n.
Ja, jag är arg.
Jaja, det är bara inse att den dörren öppnas åt båda håll.. Det är bara att polisanmäla allt bif gör i fortsättningen... 

"Ekman talar ut och överfallet
Nils Ekman har flytt frågorna efter slashingen på Brynäs Jakob Silfverberg.
Nu bryter han tystnaden.
– När jag gjorde det trodde jag att jag skulle få en tvåa, säger han till hockeykanalen.se."
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8199793.ab
Nils Ekman har flytt frågorna efter slashingen på Brynäs Jakob Silfverberg.
Nu bryter han tystnaden.
– När jag gjorde det trodde jag att jag skulle få en tvåa, säger han till hockeykanalen.se."
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8199793.ab
Losing all hope was freedom.