DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Marc Pedersen klar för ett år. Känns som att han kan bli något av en ny Sölvi Ottesen, hoppas så iaf! Dock förstår jag inte grejen med att DIF väljer att bara skriva ett års kontrakt med de nya spelarna. Om de nu skulle göra succé lär ju större klubbar rycka i dem och då blir DIF troligtvis utan ersättning. Och om det inte går bra för dem, ja det är ju inte heller något bra för DIF.. Att låna spelare känns inte heller som någon bra lösning (Keene). Agger är ju ett bra exempel på detta. Han kändes som ett spännande namn men tydligen valde man inte att fortsätta med honom. Skulle inte förvåna mig som så även blir fallet med Keene. Känns bara som tillfälliga lösningar.
Våga riskera lite!
Våga riskera lite!
Idag är sektion M/N slut!! DIF har nu släppt säsplåtar till sektion L som också kommer vara klack så om du inte har köpt bör du nog göra det snarast!
2-0 mot Ålborg just nu. Span och Santos har stått för målen. Såg bara Santos mål. Jensen uppfattade en situation snabbt och drog en utspark på Santos som löpte förbi en försvarare och gjorde ett enkelt mål. Sweet!
- reservjesus
Span kommer blir oerhört intressant att se, har sett bra ut.
clowns to the left of me, jokers to the right
Wille missbedömde lite i intervjun med MP efteråt så jag fick kliva in.
Skönt med vinst där, det såg inte alls tokigt ut gentemot tidigare matcher.

Uploaded with ImageShack.us
Skönt med vinst där, det såg inte alls tokigt ut gentemot tidigare matcher.

Uploaded with ImageShack.us
08 Fotboll kommer sändas redan idag kl 15:00 för er som är intresserade.
Jag är inte arg, och inte besviken.
DIF Fotboll
Stockholms Arenan försenad - blir nog näst sista säsongen på Stadion i år?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Senast redigerad av Jepe den 2012-02-28 15:52:26, redigerad totalt 1 gånger.
2014-04-07, vad hände?
källa?Jepe skrev:Stockholms Arenan försenad - blir nog näst sista säsongen på Stadion i år!
http://nyheter24.se/sport/661461-stockh ... hur-mycketsthlm1891 skrev:källa?Jepe skrev:Stockholms Arenan försenad - blir nog näst sista säsongen på Stadion i år!
Skulle dock varit ett ? istället för ! efter min mening i första inlägget. Skyller på telefonen...

2014-04-07, vad hände?
DIF Fotboll
Snopet om det nu blir så med tanke på alla kampanjer om sista året på stadion.. :p
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Den bästa av världar! Ett år till på stadion plus skadestånd pga förseningen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Lär väl bli Swedbank eftersom Stadion inte är godkänd 2013.
Fast undrar om planen tål det, det ska väl vara gräs där och att ha 3 lag spelandes där lär ju inte göra att gräset blir en höjdarepulverapa skrev:Lär väl bli Swedbank eftersom Stadion inte är godkänd 2013.