Film- och bildtråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
XantE
Säsongskort: Ja

Film- och bildtråden

Inlägg av XantE »

SirDIFalot skrev:Jag har aldrig haft eller testat någon telefon som är i närheten av att vara lika bra som en iPhone.
då har du inte testat eller haft eller haft många telefoner. Är ju delvis en smaksak också :P men finns måånga telefoner som är minst lika bra
HomeOfSvenTumba
Medlem: Ja, vanlig medlem

Film- och bildtråden

Inlägg av HomeOfSvenTumba »

iPhone ÄR den ultimata telefonen.
Jag ser ett mönster...
Axel_K

Re: Film- och bildtråden

Inlägg av Axel_K »

HomeOfSvenTumba skrev:iPhone ÄR den ultimata telefonen.
Om den kostat 2500, ja. Men inte när den kostar över 5000:-. Samsung Galaxy S2 är bättre än vad iPhone 4s är. Samsung Galaxy S3... ännu bättre.
Användarvisningsbild
northbluestriped

Inlägg av northbluestriped »

Axel_K skrev:
Om den kostat 2500, ja. Men inte när den kostar över 5000:-. Samsung Galaxy S2 är bättre än vad iPhone 4s är. Samsung Galaxy S3... ännu bättre.
jag harf en iPhone privat men fick förra veckan min nya lumia900 från jobbet, maken till bra telefon är svårt att hitta, har hela tiden tycket wp7 ser konstigt ut på bild men det är det ÖVERLÄGSET snabbaste och enklaste opperativsystemet, grym kamera, överlägsen GPS, lite minus på touchen dock men det övriga väger upp det så bra, då mycket av mitt jobb innebär rapportskrivande så är det en grym fördel att jag kan börja skriva i telefonen, synka den med datan och sedan fortsätta skriva i word, +++++
FFF-HTB

JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL

AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

northbluestriped skrev:
Axel_K skrev:
jag harf en iPhone privat men fick förra veckan min nya lumia900 från jobbet, maken till bra telefon är svårt att hitta, har hela tiden tycket wp7 ser konstigt ut på bild men det är det ÖVERLÄGSET snabbaste och enklaste opperativsystemet, grym kamera, överlägsen GPS, lite minus på touchen dock men det övriga väger upp det så bra, då mycket av mitt jobb innebär rapportskrivande så är det en grym fördel att jag kan börja skriva i telefonen, synka den med datan och sedan fortsätta skriva i word, +++++
Kör också Windows Phone, Lumia 800. Inte direkt så att man tittar tillbaks på android som mer känns lämplig för barn och ungdomar om jag jämför.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
fillefilander

Inlägg av fillefilander »

Axel_K skrev:
Min sambo har haft sin Galaxy SII länge och jag har testat den från och till, men jag byter inte bort min favoritlur än. Visst är Samsungen aningen snabbare, men formatet är löjligt stort och mycket annat tycker inte jag når upp till Motorola's Atrix. Köpte precis en sprillans ny, fast modellen har 1,5 år på nacken. Anledning, hittade inget som slår hela paketet den telefonen har.

iPhone...mycket yta, snygg. OS som en 3 åring kan sköta, men inte så mycket mer. Halvdan kamera, inte speciellt snabb, skör och sen är man fast i Apples lilla nät.
HomeOfSvenTumba

Film- och bildtråden

fillefilander skrev:
Axel_K skrev:
Min sambo har haft sin Galaxy SII länge och jag har testat den från och till, men jag byter inte bort min favoritlur än. Visst är Samsungen aningen snabbare, men formatet är löjligt stort och mycket annat tycker inte jag når upp till Motorola's Atrix. Köpte precis en sprillans ny, fast modellen har 1,5 år på nacken. Anledning, hittade inget som slår hela paketet den telefonen har.

iPhone...mycket yta, snygg. OS som en 3 åring kan sköta, men inte så mycket mer. Halvdan kamera, inte speciellt snabb, skör och sen är man fast i Apples lilla nät.
Halvdan kamera?! Den är ju helt fantastisk!
Jag ser ett mönster...
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

sensei skrev:
northbluestriped skrev:
Axel_K skrev:
Kör också Windows Phone, Lumia 800. Inte direkt så att man tittar tillbaks på android som mer känns lämplig för barn och ungdomar om jag jämför.
Oj, så det finns fler som använder den här plattformen? Jag betatestade en Windows Phone 7 (LG Optimus) och har egentligen kört den plattformen som min primära sen hösten 2011. Väntar spänt på WP8 dock innan jag skaffar min nästa Windows lur.

Androidlurar är dock också kompetenta, framförallt är det den mest flexibla plattformen men favoriten är nästan WP7 trots allt.

Är det något som är en leksak i jämförelse är det en iPhone...
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

HomeOfSvenTumba skrev:Halvdan kamera?! Den är ju helt fantastisk!
Allt är ju relativt. Men Galaxy S2 har betydligt bättre kamera.

Beröm till apple dock som lyckas sälja så stora volymer av en produkt som egentligen inte är bättre än någon annan. Tänk att ett äpple på baksidan kan göra så mycket.
Avgå Jocke.
HomeOfSvenTumba

Film- och bildtråden

Den här bilden har jag tagit själv med min iPhone.
Bild
Jag ser ett mönster...
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

[quote="HomeOfSvenTumba"]Den här bilden har jag tagit själv med min iPhone.
BILD

Snygg men kornig. Min 8mpixel-kamera i min HTC Sensation tar långt bättre foton och de håller för ganska stora format innan det blir grynigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
HomeOfSvenTumba

Film- och bildtråden

Magnutz skrev:
HomeOfSvenTumba skrev:Den här bilden har jag tagit själv med min iPhone.
BILD

Snygg men kornig. Min 8mpixel-kamera i min HTC Sensation tar långt bättre foton och de håller för ganska stora format innan det blir grynigt.
Kornig!? Tapatalk gör ju också bilden sämre.
Btw så har en iPhone 10mpxl tror jag.
Jag ser ett mönster...
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

HomeOfSvenTumba skrev:
Magnutz skrev:
HomeOfSvenTumba skrev:Den här bilden har jag tagit själv med min iPhone.
BILD

Kornig!? Tapatalk gör ju också bilden sämre.
Btw så har en iPhone 10mpxl tror jag.
Ja, kan vara så.

iPhone4s har 8mpix. Kan väl gå med på att de tar rätt bra foton men hävdar att flera andra lurar tar bättre kort. Inte bara megapixel-siffran som avgör hur bra bilden blir. ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Film- och bildtråden

Inlägg av pulverapa »

Har haft min galaxy s2 ett bra tag nu. Har tappat den i marken minst ett tjog gånger och den är fortfarande som ny. Skärmen på min gamla iphone sprack väl typ andra gången. :)
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Alltså, ursäkta om jag stör här.. men är inte det här en film och bildtråd om Djurgården hockey?
Skriv svar