Spel för galleriet? De har inte nämt något (än så länge) om det.Doyle skrev:Tony Mårtensson lämnar LHC s värmning haltande efter 5 minuter
S4: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 7/4 2010
Re: S4: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 7/4 2010
Japp att du skämta lr japp att du va seriös?
Magsjuka på Mårtensson, säger Aftonbladet
Jag ser att Josef har gjort sitt jobb iaf.Orko skrev:Magsjuka på Mårtensson, säger Aftonbladet
Riktigt viktigt om detta stämmer..Mårtensson är lätt deras viktigaste spelare. Får vi bara in puckarna idag så ska detta gå vägen!
EDIT: På tvn såg de ut som de va Mårtensson som tog på sig axelskydd i omklädningsrummet..?
EDIT: På tvn såg de ut som de va Mårtensson som tog på sig axelskydd i omklädningsrummet..?
Ingen drömstart precis.. 0-1
Tycker inte detta ska oroande nånstans..Mårtensson saknas o nu har vi verkligen något att jobba för! KOM IGEN NU SPRÄCK NOLLAN TIDIGT!
Vilken plockning av Wesslan 

Känns som att vi måste göra ett mål..spräcka Norrenas äckliga nolla så mr detta 100% gå vägen..LHC känns inte så bra idag ändå.
Alltså det ser inte bra ut. Vi varit så duktiga på att vårda puck förut. Nu verkar det som bortblåst. Mängder med felpass och dåliga mottagningar. Skärpning!
Och PP... Herregud vad långsamt...
Och varför står ingen direkt framför Norrena?
Och PP... Herregud vad långsamt...
Och varför står ingen direkt framför Norrena?
i
Sämsta perioden i detta slutspel ?
- Jim Morrison
Seriöst, vad FAN är detta? Så JÄVLA dåligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fram med plan b Hardy
- Jim Morrison
Jag trodde vi skulle få se ett annat lag denna match till skillnad från förra, och jag hade rätt. Det är fan ÄNNU värre.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.