Christian "Fimpen" Eklund!
Christian "Fimpen" Eklund!
Tillbaka i laget! En bra förstärkning tycker jag, truppen börjar ordna upp sig!
Tråden skapades 2006. Tänk på det när ni läser de första sidorna med inlägg. //Mod.
Tråden skapades 2006. Tänk på det när ni läser de första sidorna med inlägg. //Mod.
Hmm...Eklund är ute efter slutspelsmål...
Jag satt och flummade mig igenom statistik hos Fimpen. Där kom jag fram till att han inte har gjort ett enda slutspelsmål i djurgårdströjan!
Så nu till nästa säsong när Dif kliver in i slutspelet, så vet jag en kille som kommer ge allt och lite till för att spräcka nollan. Kom igen Fimpen...vi räknar med dig.
Så nu till nästa säsong när Dif kliver in i slutspelet, så vet jag en kille som kommer ge allt och lite till för att spräcka nollan. Kom igen Fimpen...vi räknar med dig.
Re: Hmm...Eklund är ute efter slutspelsmål...
Ingen poäng ens i slutspelet. Men nollor är till för att spräckas =)Rk skrev:Jag satt och flummade mig igenom statistik hos Fimpen. Där kom jag fram till att han inte har gjort ett enda slutspelsmål i djurgårdströjan!
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fick ett sms idag "Fimpen är tillbaka" stod det. Trodde det var ett försenat aprilskämt. Så det första jag gjorde när jag nu kom hem från jobbet var att slå på datorn och surfade in på DIF Hockey. Det var inget skämt!!!
Sitter nu med ett leende stort som hela Hovet. Är så lycklig.
Så välkommen tillbaka ”Fimpen” #20!!
Nu längtar man till hockeysäsongen ska börja ingen.

Så välkommen tillbaka ”Fimpen” #20!!
Nu längtar man till hockeysäsongen ska börja ingen.
Senast redigerad av Suz den 2006-04-25 20:15:09, redigerad totalt 1 gånger.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
- Kid Notorious
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ingen Rudslätt kanske, men en grovjobbare som jag aldrig tycker har gjort bort sej i DIF-tröjan. Iallafall utsträckt över en hel säsong.
Sen att han, som så mpnga andra, skriver ett tvåårskontrakt är så härligt. Om jag räknat rätt så är det ungefär halva truppen nu med tvåårskontrakt eller längre. Förra året var det ettårskontrakt som gällde för att sanera ekonomin, nu är det framtiden som byggs!

Sen att han, som så mpnga andra, skriver ett tvåårskontrakt är så härligt. Om jag räknat rätt så är det ungefär halva truppen nu med tvåårskontrakt eller längre. Förra året var det ettårskontrakt som gällde för att sanera ekonomin, nu är det framtiden som byggs!