pieceofcrap skrev:får också dåliga vibbar och inte minst på det sättet man annonserar det på webben. Får en känsla av att det är annat än skador som spökar...
Det är som Daniel säger två inlägg upp, inget annat som spökar. Det är en gammal operationsskada, smartast att åka tillbaka till den som gjorde operationen så klart http://tinyurl.com/yker52o
Jäkligt tråkigt med Ziggy...när det roliga började så kan han inte vara med. Tror tyvärr det är ganska troligt att vi inte få se honom nå mer i DIF-dressen.
Bara jag som börjar ana lite ugglor i mossen när det gäller vår gode Mike? Direkt när Tjärnqvist gjorde comeback så "skadade" sig Ziggy, samme spelare som alltså ryckte in som ersättare åt den förstnämnde när denne var långtidsskadad. Zigomanis har som vi alla vet inte spelat sen dess, och med största sannolikhet kommer vi inte få se honom något mer i DIF-munderingen.
Kan det vara någon slags försäkringsfråga som håller honom borta från spel...? Kan man ha tecknat något slags specialkontrakt med Zigomanis som omöjliggör att han och den han ersatte kan spela samtidigt?
Konspirationsteori på hög nivå - och jag kanske inte riktigt håller det här som troligt (låter lite överdrivet löjligt med information om lösa skruvar i axlar, och besök hos läkare i Toronto osv) men vad vet jag. Det som mest talar emot den teorin är så klart att man inte har ett skvatt att tjäna på att lägga ut dessa dimridåer om axelskada på Ziggy...
-daniel- skrev:Bara jag som börjar ana lite ugglor i mossen när det gäller vår gode Mike? Direkt när Tjärnqvist gjorde comeback så "skadade" sig Ziggy, samme spelare som alltså ryckte in som ersättare åt den förstnämnde när denne var långtidsskadad. Zigomanis har som vi alla vet inte spelat sen dess, och med största sannolikhet kommer vi inte få se honom något mer i DIF-munderingen.
Kan det vara någon slags försäkringsfråga som håller honom borta från spel...? Kan man ha tecknat något slags specialkontrakt med Zigomanis som omöjliggör att han och den han ersatte kan spela samtidigt?
Konspirationsteori på hög nivå - och jag kanske inte riktigt håller det här som troligt (låter lite överdrivet löjligt med information om lösa skruvar i axlar, och besök hos läkare i Toronto osv) men vad vet jag. Det som mest talar emot den teorin är så klart att man inte har ett skvatt att tjäna på att lägga ut dessa dimridåer om axelskada på Ziggy...
Exakt vad jag har tänkt på också. Konspirationsteorier är roliga!
Enligt vad jag hörde på 5:an i senaste matchen så kommer Zigomanis inte att spela något under slutspelet. Dock vet jag inte hur pass väl det stämmer, men en av kommentatorerna sa att Djurgården hade Zigomanis borta under resten av slutspelet. Om det stämmer tycker jag det är synd.
ÅTERIGEN, ja kommentatorerna har sagt det hela tiden. Men jag väljer att lyssna på Janne J och DIF's tränare/läkare istället. Men visst finns det en chans att han missar, men inget är ju klart.
SirDIFalot skrev:ÅTERIGEN, ja kommentatorerna har sagt det hela tiden. Men jag väljer att lyssna på Janne J och DIF's tränare/läkare istället. Men visst finns det en chans att han missar, men inget är ju klart.
Iofs sant, fast hitills har det trummat på rätt bra utan Zigomanis, dock tycker jag han är ovärderlig när det gäller tek i avgörande situationer då han är stabil som en klippa på det.