Djurgårdens IF - Södertälje SK, 27/2 2010
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK, 27/2 2010
Jacob inne på isen igen, skönt!
Bara att tacka Slöddertäljaren för matchstaffet!
Bara att tacka Slöddertäljaren för matchstaffet!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Dem hörde mina klagomålwarrant skrev:DIF har gjort tre mål i power-play..
Klart godkänt

Boxplay har dock inte varit något vidare. Inte heller Ridderwall.
15 sekunder kvar..Nu skulle DIF haft Zigomanis med
Slut. Tre poäng, tack och hej Beirut. Ser ut som att saik inte tar 3p mot Timrå också, heja Timrå! Och HV ligger under mot Rögle, hoppas Rögle tar't
Edit: Hoppas Josefson får målet i slutet också
Edit: Hoppas Josefson får målet i slutet också

ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!
Vart svettigare än vad jag hade hoppats på, men det gör bara segern så mycket skönare!
Vart svettigare än vad jag hade hoppats på, men det gör bara segern så mycket skönare!
Otroligt skönt! Och bra att inte Josefsson fick sista målet där, för jag var den enda som prickade in bonusfrågan i matchquizet 

Humöret är alltid på topp när DIF vinner..
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SSK-kommando - CHECK
Skitful tackling - CHECK
Josef OK - CHECK
2 mål på 5 minuter - CHECK
Åh en sådan härlig dag... - CHECK
Notan tar Julian Jakobsen, och dyrt blev det. Men det är oartigt att tacka nej när någon bjuder.
Skitful tackling - CHECK
Josef OK - CHECK
2 mål på 5 minuter - CHECK
Åh en sådan härlig dag... - CHECK
Notan tar Julian Jakobsen, och dyrt blev det. Men det är oartigt att tacka nej när någon bjuder.
Säg den glädje som varar
-
- Säsongskort: Ja
Skönt att komma tillbaka, tveksam om det skulle gå utan "hjälpen" från Jacobsen. Men det var iaf rättvist då DIF var det bättre laget.
Men vad har hänt med Stefan Ridderwall?, idag fick han 81.8% i räddningsprocent - mot SSK, tredje gången på kort tid som han får sån låg räddningsprocent. Han släpper en hel del returer och ser allmänt seg ut, vart har höstformen tagit vägen?
Men vad har hänt med Stefan Ridderwall?, idag fick han 81.8% i räddningsprocent - mot SSK, tredje gången på kort tid som han får sån låg räddningsprocent. Han släpper en hel del returer och ser allmänt seg ut, vart har höstformen tagit vägen?
- DIF_Soldier
En enkel riktlinje om man inte vet när de och dem ska användas är att följa engelskan;easer90 skrev:Dem hörde mina klagomålwarrant skrev:DIF har gjort tre mål i power-play..
Klart godkäntnu är det helt klart godkänt!
They = De
Them = Dem
Säg den glädje som varar
Rögle och Timrå snodde poäng av sina respektive motståndare HIV och Skellefteå, samtidigt som Modo får en drömstart mot Färjestad, leder med 2-0 efter fem minuter.
Ser ut att bli en skön Djurgårdsnatt inatt
Ser ut att bli en skön Djurgårdsnatt inatt

Dra en enkel gissning och du kommer förstå att det är slarvfel. Jag vet mycket väl när det ska vara de och dem, förutsatt att man tänker efter på vad man skriver.DIF_Soldier skrev:En enkel riktlinje om man inte vet när de och dem ska användas är att följa engelskan;easer90 skrev:Dem hörde mina klagomålwarrant skrev:DIF har gjort tre mål i power-play..
Klart godkäntnu är det helt klart godkänt!
They = De
Them = Dem
Att se en vansinnig Nilson följa efter Jakobsen mot spelargången lockade fram minnen från 97/98 när samme Nilson snackade ambulans med Pelle Prestberg.
Tyckte det såg ganska slött ut i början av matchen... men blev bättre mot slutet.
+ Nilson var bra matchen igenom
+ Timmy jobba bra
/ Ölvestad höjde sig ordentligt efter den fula tacklingen på Jacob, innan var han seg
- Pritz seg.. inne på 3 av 4 tälje mål
- fimpen gör inte många rätt offensivt på banan
- Honken jr, gillar inte hans sega åkstil i pp... känns som att han skulle kunna vara mycket bättre om han jobbade lite mer.. Hoppas han höjer sig ordentligt i slutspelet.
Skönt att Jacob kom tillbaka snabbt
nästan som man börja undra om han filmade lite (menar inte själva tacklingen men att han låg kvar så länge på isen), han kom ju tillbaka väldigt fort. Viktigt att vi fick de där 5min pp i alla fall. Det var det som vände matchen till vår sida igen. Hoppas allt är bra med Jacob.
Skönt med 3p!
+ Nilson var bra matchen igenom
+ Timmy jobba bra
/ Ölvestad höjde sig ordentligt efter den fula tacklingen på Jacob, innan var han seg
- Pritz seg.. inne på 3 av 4 tälje mål
- fimpen gör inte många rätt offensivt på banan
- Honken jr, gillar inte hans sega åkstil i pp... känns som att han skulle kunna vara mycket bättre om han jobbade lite mer.. Hoppas han höjer sig ordentligt i slutspelet.
Skönt att Jacob kom tillbaka snabbt

Skönt med 3p!