Ja, nu när vi har fått ett OT-forum så tänkte jag inviga denna med en tråd där vi kan samla roliga inlägg på forumet. Och om det är nån som tar illa upp av det så är det inte min mening alls, utan då kan ni kontakta mig så tar jag bort det. Naturligtvis får ni komma med era egna kandidater, bara att fylla på.
Niklas_T88 skrev:Alltså ni Djurgårdare tror verkligen ni är bäst, har ni vunnit sm-guld nu eller vad? dessutom är ju Hardy Nilson så himla torr
Helt underbart, ser verkligen framför mig hur tårarna rinner ner för hans kinder samtidigt som han lyckas knappa fram detta fantastiska inlägg på det plaskvåta tangentbordet.
När man läser min egna vision om DIF för ett par år sedan svider inte dagens förlust lika hårt faktiskt.
LHO och Knirre* står ofta för väldigt läsvärd underhållning. Speciellt Knirre har ett magiskt sätt att få sin ilska vid förluster att vara näst intill en läsbar njutning så här i efterhand.
Här kommer ett axplock av Knirre-kommentarer
Knirre* var ju som bäst när det gick emot & så nattsvart ut för DIF.
Av förklarliga skäl så har ju hans kommentarer denna säsong lyst med sin frånvaro.
Nåt enstaka Fan va skönt har jag sett här & där, men det är ju liksom inte Knirre*
Arenaskissen,
tjaa....ja vet inte.
Lite kul var det väl kanske...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan