Råsunda den 9:e augusti - är DU där?
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Råsunda den 9:e augusti - är DU där?
Den 9e augusti kl 16.00 spelar Djurgården fotboll en av sina viktigaste matcher på mycket länge. En match som kan vara helt avgörande om vi spelar i allsvenskan eller i superettan nästa säsong. Om det är någon match man som Djurgårdare bör gå på i år så är det denna.
Jag vet att det är många här inne som ogillar fotbollslaget men försök att bortse från detta den 9e augusti och stötta DIF fotboll, för skölden och färgerna är desamma.
Jag vet att det är många här inne som ogillar fotbollslaget men försök att bortse från detta den 9e augusti och stötta DIF fotboll, för skölden och färgerna är desamma.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Råsunda den 9:e augusti - är DU där?
Håller med! Jag ska dit!
Djurgår´n tills jag dör!
Djurgår´n tills jag dör!
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Cirka 11000 biljetter sålda. Lutar åt ännu ett derby med under 20000 åskådare, sorgligt.
Självklart är man där!
Hockeyn är på god väg att ta över tronen igen i Stockholm. Jag förstår inte varför folk inte kan gå på båda sporterna samtidigt...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Nej det är ett mysterium. Kan förstå att man inte kan gå på båda i september/oktober av ekonomiska själ men annars borde det inte vara några problem.Mäklaren skrev:Hockeyn är på god väg att ta över tronen igen i Stockholm. Jag förstår inte varför folk inte kan gå på båda sporterna samtidigt...
- Blå Helgonet
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
De första bidragen till annonstävlingen på JK's hemsida har börjat ramla in.
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2009 ... trillat-in
Några riktigt sköna bidrag.
http://jarnkaminerna.se/artikel/jk/2009 ... trillat-in
Några riktigt sköna bidrag.
- Back to the good old days
- Kontakt:
Ingen som kallar sig för Djurgårdare och som har möjlighet att komma till matchen är någon annanstans än på Råttsunda då.
.
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
- Back to the good old days
- Kontakt:
Helt riktigt! Självklart ska vi vara där och stötta!136_Djurgårdare skrev:Den 9e augusti kl 16.00 spelar Djurgården fotboll en av sina viktigaste matcher på mycket länge.
Hua... Medgångare. Det enda dom bidrar med är pengar och det är den enda anledningen till att dom behövs.Mäklaren skrev:Hockeyn är på god väg att ta över tronen igen i Stockholm. Jag förstår inte varför folk inte kan gå på båda sporterna samtidigt...
.
- Lee Harvey Oswald
Tycker nog att 11000 sålda biljetter är en kanonsiffra, iaf om du tittar på vad du får för entrépengen.136_Djurgårdare skrev:Cirka 11000 biljetter sålda. Lutar åt ännu ett derby med under 20000 åskådare, sorgligt.
90min tjong&spring kombinerat med ett planlöst irrande & stirriga blickar från samtliga 22 inblandade
Båda dessa lag är så könsstympade att det är plågsamt att se på.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Den siffran uppdaterades i tisdags klockan 12.00. Känns som att det ökat markant de här sista dagarna.