Ölvestad inte längre lagkapten, så vem ska kliva fram?
-
Ölvestad inte längre lagkapten, så vem ska kliva fram?
Ölvestad är nu helt klar för Djurgården, enligt sidan.
En sak som jag anmärkte i artikeln var att han inte längre kommer att vara kapten, för att kunna koncentrera sig på sitt eget spel.
Det känns som ett bra val, eller vad tycks? Vem ska ta ansvaret nu?
En sak som jag anmärkte i artikeln var att han inte längre kommer att vara kapten, för att kunna koncentrera sig på sitt eget spel.
Det känns som ett bra val, eller vad tycks? Vem ska ta ansvaret nu?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Ölvestad inte längre lagkapten!
Mycket mycket bra! Det här behöver Jimmie, och det var ett av mina och många andras kriterier för att han skulle få stanna.
Jag tycker t.o.m. att han borde spela med blankt bröst och låta Engqvist vara assisterande.
Dessutom, finns det en naturligare lagkapten än Ragnarsson?
Jag tycker t.o.m. att han borde spela med blankt bröst och låta Engqvist vara assisterande.
Dessutom, finns det en naturligare lagkapten än Ragnarsson?
Säg den glädje som varar
Re: Ölvestad inte längre lagkapten, så vem ska kliva fram?
Ragge, tveklöst!
Rent spontant känns ju Ragge som den mest lämpade.
Men man har ju ingen aning om hur pass lämpade olika spelare är...!
Men man har ju ingen aning om hur pass lämpade olika spelare är...!
Självfallet The one and only, Ragge!
Krossa Gefle nu för i helvete!
Krossa Gefle nu för i helvete!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Mycket bra agerande av DIF. Bästa nyheten som jag har läst på hemsidan på mycket länge.
Vem som tar över är redan klart... Marcus Ragnarsson.
Fan va härligt, nu börjar det se ljusare ut.
Vem som tar över är redan klart... Marcus Ragnarsson.
Fan va härligt, nu börjar det se ljusare ut.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Varför inte falk som kapten han eller ragge
Finns bara en.....
Raggsockan
Raggsockan
Ragge är ett bra val.
Men jag ser hellre att en yngre spelare får ansvaret. Någon som kan vara det i flera säsonger framöver. Kanske Engqvist? Sen tror jag kanske att Anger skulle göra ett bra jobb om han blir kvar. Jag gillar killen.
Men jag ser hellre att en yngre spelare får ansvaret. Någon som kan vara det i flera säsonger framöver. Kanske Engqvist? Sen tror jag kanske att Anger skulle göra ett bra jobb om han blir kvar. Jag gillar killen.
i
Rangnarsson!
Hardy Nilssons järnkaminer! - Johanssons järnkaminer!
-
Efter nästa år kan kanske Enqvist eller någon ung kliva fram. Känns logiskt med Ragge just nu.
- Tartarus
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Finns bara en man för kaptensansvaret, Ragge!
Falk har ju varit kapten en säsong, han tyckte inte att det passade honom har jag för mig.kenny skrev:Varför inte falk som kapten han eller ragge
Falk har varit kapten i 2 omgångar, varav ena var han i 2 säsonger har jag för mig. så det är väl 3 säsonger som han varit kapten. Otto var ju Kapten också men klev väl av av personligaskäl. Ragge är väl den som naturligast ska vara kapten fast jag tror inte han behöver ett C på tröjan för att vara en ledare. Kanske man kan utnyttja Otto för detta (igen) och låta ragge fortsätta vara A.Tartarus skrev:Finns bara en man för kaptensansvaret, Ragge!
Falk har ju varit kapten en säsong, han tyckte inte att det passade honom har jag för mig.kenny skrev:Varför inte falk som kapten han eller ragge
2014-04-07, vad hände?
- Philly Flu
- Säsongskort: Ja
Jag tycker Djurgården och Jimmie gör rätt i att förlänga ett år och att samtidigt låta någon annan vara kapten. Ragnarsson känns som det absolut mest naturliga valet av kapten nästa år.
Är det inte så att både Falk och Ottosson tidigare sjunkigt i prestation när de varit kaptener och till och med haft det som argument för att lämna ansvaret vidare? Och så nu även Jimmie.
Är det inte så att både Falk och Ottosson tidigare sjunkigt i prestation när de varit kaptener och till och med haft det som argument för att lämna ansvaret vidare? Och så nu även Jimmie.
For min del er Otto det selvsagte valget, om han selv vil. Han er den som har DIF i blodet, med all selvfølgelighet. Han var kaptein før, men sa C-en fra seg på grunn av problemer utenfor isen. En 33-åring lederfigur, med Djurgårdens IF som moderklubb, og over 500 kamper for klubben. Finnes en mer naturlig kaptein for vårt lag?
Ragge, Falken og til og med Fimpen er også gode kapteinsvalg, for all del, men Otto er det bare én av...
Heldigvis trenger ingen av disse spillerne en A eller C på brystet for å fremstå som leder. Det er en styrke!
Ragge, Falken og til og med Fimpen er også gode kapteinsvalg, for all del, men Otto er det bare én av...
Heldigvis trenger ingen av disse spillerne en A eller C på brystet for å fremstå som leder. Det er en styrke!
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Bergen til Hovet