Átt det DIF torskar mot alla sop lagen denna säsongen är enbart för att de inte har ett eget spel som de kan föra, tex de kan inte föra ett spel mot de sämre lagen eftersom de inte heller har nått spel, Men mot Hv och frölunda där de för spelet så lever de på deras misstag...
= för dåliha spelförare i laget och backar och en målvakt som för fantom räddningar ena sekunde för att sen släppa en en fösare från blå linjen.
Sen är det för mig helt ofattabart att man kan förlora över ett lag som redan är klara för kvalserien, de har ju inget att spela för men ändå torskar vi mot dem
SKANDAL!!!
Djurgårdens IF - Leksands IF, 4/2 2006
Problemet för Dif är att försvaret suger, vi hade behövt en eller helst två bra backar och inte en dussinforward som Patrik nilsson nu i januari. Kan inte förstå att an låter en sån inkompetent tränare som särkejärvi vara kvar, det måste ju vara han som har ansvar för värvningarna coh ser han inte att det är backar Dif behöver så undrar man ju om han har sätt på matcherna!!!!!
*suck*nora DIF skrev:Problemet för Dif är att försvaret suger, vi hade behövt en eller helst två bra backar och inte en dussinforward som Patrik nilsson nu i januari. Kan inte förstå att an låter en sån inkompetent tränare som särkejärvi vara kvar, det måste ju vara han som har ansvar för värvningarna coh ser han inte att det är backar Dif behöver så undrar man ju om han har sätt på matcherna!!!!!
Har det inte nått dig att DIF är ett lag med ekonomiska bekymmer..Det KAN vara därför vi inte värvar som andra lag (Timrå,FBK m.fl)..
Fanns de ekonomiska resurser så är det fanimej självklart att vi skulle klassvärva..
Vad gäller Säcken. Det är svårt att göra underverk med ett så ihåligt lag..Han å Challe har gjort ett jättejobb med de lag de har att arbeta med..Att vi med största säkerhet grejar nytt kontrakt är i alla fall över min förväntan..
113 WHB
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Tidningarna hittade på det för att få upp hoppet för att en ny back skulle anlända? Hur sannolikt är det att man värvar så fort man får pengar när man redan har problem med ekonomin? Lägg pengarna på att klara licensen istället i såna fall. Sen har (och hade då) vi ju redan 9 backar.shma skrev:Vad hände med dom där bonus miljonerna som skulle läggas på en bra back som dom snackade om i oktober eller när det nu va ?
Jomen, de hittade ju ingen som var värd att satsa på ekonomiskt sett. Jag vet inte hur dedikerad Lintner var till att spela i Djurgården, men jag tycker det var ett stort misstag att låta honom glida iväg. Vi hade behövt de målen han producerar.shma skrev:Vad hände med dom där bonus miljonerna som skulle läggas på en bra back som dom snackade om i oktober eller när det nu va ?