Visste inte vart jag skulle starta den här tråden. Bara att flytta på den om den inte hör hemma här. Hur som helst till frågan.
När kommer medlemskapet för 2009/2010 ut? Blir det strax innan nästa säsong eller kommer det ut strax efter nyår? Kan vara bra att veta.
Medlemskap?
Re: Medlemskap?
Sedan förra årsmötet så tillämpar vi 12-månadersmedlemskap, så oavsett när du blir medlem så är du det i 12 månader.Palmgren skrev:Visste inte vart jag skulle starta den här tråden. Bara att flytta på den om den inte hör hemma här. Hur som helst till frågan.
När kommer medlemskapet för 2009/2010 ut? Blir det strax innan nästa säsong eller kommer det ut strax efter nyår? Kan vara bra att veta.
Okej. Om jag blir medlem i januri då så är jag medlem ända fram till januri 2010?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Försök ställa frågor i "Frågetråden" istället för att skapa nya trådar. Annars kunde du frågat detta i din skapade tråd "Är du medlem i Djurgården Hockey?"
jajajajaja, jag ska mor.
Jag vet vad som gäller på forumet...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Gör det då! Är ingen jävla morsa men för att få lite nivå på detta forum så kan vi väl hålla oss till trådarna. Tydligen visste du väl inte det efter som du just gjorde tvärtemot.Palmgren skrev:jajajajaja, jag ska mor.
Här sätter vi punkt för denna diskussion.
Ja!Palmgren skrev:Okej. Om jag blir medlem i januri då så är jag medlem ända fram till januri 2010?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."