Medlemskap?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Palmgren

Medlemskap?

Inlägg av Palmgren »

Visste inte vart jag skulle starta den här tråden. Bara att flytta på den om den inte hör hemma här. Hur som helst till frågan.

När kommer medlemskapet för 2009/2010 ut? Blir det strax innan nästa säsong eller kommer det ut strax efter nyår? Kan vara bra att veta.
Webmaster
Webmaster

Re: Medlemskap?

Inlägg av Webmaster »

Palmgren skrev:Visste inte vart jag skulle starta den här tråden. Bara att flytta på den om den inte hör hemma här. Hur som helst till frågan.

När kommer medlemskapet för 2009/2010 ut? Blir det strax innan nästa säsong eller kommer det ut strax efter nyår? Kan vara bra att veta.
Sedan förra årsmötet så tillämpar vi 12-månadersmedlemskap, så oavsett när du blir medlem så är du det i 12 månader.
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Okej. Om jag blir medlem i januri då så är jag medlem ända fram till januri 2010?
Bäst-i-stan
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Bäst-i-stan »

Försök ställa frågor i "Frågetråden" istället för att skapa nya trådar. Annars kunde du frågat detta i din skapade tråd "Är du medlem i Djurgården Hockey?"
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

jajajajaja, jag ska mor.

Jag vet vad som gäller på forumet...
Bäst-i-stan
Säsongskort: Ja

Inlägg av Bäst-i-stan »

Palmgren skrev:jajajajaja, jag ska mor.

Jag vet vad som gäller på forumet...
Gör det då! Är ingen jävla morsa men för att få lite nivå på detta forum så kan vi väl hålla oss till trådarna. Tydligen visste du väl inte det efter som du just gjorde tvärtemot.

Här sätter vi punkt för denna diskussion.
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Palmgren skrev:Okej. Om jag blir medlem i januri då så är jag medlem ända fram till januri 2010?
Ja!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Skriv svar