Fredrik Bremberg och polisen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
MAP

Re: Fredrik Bremberg och polisen

Inlägg av MAP »

Linkan är en hjälte, men han måste också få kritiseras. Igår var han om jag minns rätt inne på samtliga baklängesmål i 5 mot 5. -6 den här säsongen hittills och det håller inte. Visserligen gör han mycket pinnar i PP som kompenserar, men ska man gå till slutspel har man inte råd med en förstafemma som släpper in fler mål än de gör.
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Vet inte riktigt om man ska vara nöjd med att allting nu är klart, eller om man ska vara besviken?

Att han blir av med körkortet tycker jag är helt rätt, och böterna är väl det inget att diskutera om. Hoppas att han på något sätt han släppa det här nu och fokusera helt på laget och det egna spelet.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Personligen vill inte jag att vår fina förening skall ha dömda brottslingar i sina led, absolut inte om det dessutom rör sig om sådana allvarliga saker som rattfylla.

Det är en sak om man tar sig en fylla och gör lite motstånd på en innekrog, även om jag inte direkt har förståelse för detta heller, men blir man dömd för att ha kört onykter anser jag att spelaren ifråga skall bort från föreningen och det fortast möjligt. Om mot förmodan någon ryssklubb vill ha över Bremberg runt jul anser jag att vi bör låta honom gå.

Att låta Bremberg vara kvar är för övrigt ett hån mot alla som råkat ut för eller känner någon som råkat ut för en olycka pga andras fylleri.

Det spelar ingen roll om spelaren ifråga heter Bremberg eller är en fjunig junis, klarar man inte av att sköta sig har man inget i vår fina förening att göra.

Avslutningsvis, visst många härinne har säkert tagit sig en fylla, men det är en förbannad skillnad på att sig en fylla och på att ta sig en fylla och sedan sätta sig bakom ratten. Bilen förvandlas då från ett transportmedel till ett tungt mordvapen.
Användarvisningsbild
Gocke
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Gocke »

Håller med dig som fan! Finns ingen ursäkt för att sätta sig o köra bil när man är full!
Skriv svar