Säsongen 2026/27
- Jim Morrison
Säsongen 2026/27
Hartmann imponerar! Ärligt talat imponerar hela den kedjan, känns skönt att ha någonting med kemi när vi går in i säsongen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2026/27
Jag håller med. Har bara sett hemmamatchen på Hovet mot Brynäs. Där tyckte jag han såg stor och stark ut och spelade rejält. Forcheckade tätt och distinkt samt tog sig in i hettan när vi hade puck. Ser mycket lovande ut.Jim Morrison skrev: ↑2026-09-11 08:12:22 Hartmann imponerar! Ärligt talat imponerar hela den kedjan, känns skönt att ha någonting med kemi när vi går in i säsongen.
Säsongen 2026/27
Den första riktigt satta. Känns som det blir tre rätt jämna toppkedjor.Jim Morrison skrev: ↑2026-09-11 08:12:22 Hartmann imponerar! Ärligt talat imponerar hela den kedjan, känns skönt att ha någonting med kemi när vi går in i säsongen.
Snively-Åman-Hartmann
Hudon-Josef-Ny
Stockselius-Vejde-Gunler
Blomman-Kryckan-Emilio
Salsten
- Jim Morrison
Säsongen 2026/27
Tänker exakt likadant. Lite synd om Salsten som jag tror skulle kunna få ett litet genombrott men platsen finns inte.mb81 skrev: ↑2026-09-11 08:53:27Den första riktigt satta. Känns som det blir tre rätt jämna toppkedjor.Jim Morrison skrev: ↑2026-09-11 08:12:22 Hartmann imponerar! Ärligt talat imponerar hela den kedjan, känns skönt att ha någonting med kemi när vi går in i säsongen.
Snively-Åman-Hartmann
Hudon-Josef-Ny
Stockselius-Vejde-Gunler
Blomman-Kryckan-Emilio
Salsten
Skador lär uppkomma dock.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 2026/27
Tycker Grewe äntligen såg ut som innan skadan. Lägg till när matcherna börjar gälla något också och det behövs gubbar som oroar backarna i motståndarna lite. Då tenderar en viss spelartyp att försvinna och bli mindre. Samtidigt växer hornen i pannan på en sån som Grewe.
Går vi in i en fullsatt premiär mot en vråltaggat Björklöven utan Grewe eller Hank i truppen, så tror jag vi kommer se en Globen-match likt dessa ifjol.
1-5
Går vi in i en fullsatt premiär mot en vråltaggat Björklöven utan Grewe eller Hank i truppen, så tror jag vi kommer se en Globen-match likt dessa ifjol.
1-5
- Jim Morrison
Säsongen 2026/27
Jag gillar verkligen Grewe och hoppas och tror att han får speltid. Initialt ser jag bara inte vem han ska peta utan jag tror han likt Hank får arbeta sig in under säsong.Manijock skrev: ↑2026-09-11 09:37:12 Tycker Grewe äntligen såg ut som innan skadan. Lägg till när matcherna börjar gälla något också och det behövs gubbar som oroar backarna i motståndarna lite. Då tenderar en viss spelartyp att försvinna och bli mindre. Samtidigt växer hornen i pannan på en sån som Grewe.
1-5
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2026/27
Jag hoppas också på Grewe och hoppas han gör en riktigt bra säsong. Om han inte får ett uppsving denna säsong tror jag dessvärre att han inte lär få förlängt, det är lite do or die med en klubb som vill uppåt.Jim Morrison skrev: ↑2026-09-11 09:52:31Jag gillar verkligen Grewe och hoppas och tror att han får speltid. Initialt ser jag bara inte vem han ska peta utan jag tror han likt Hank får arbeta sig in under säsong.Manijock skrev: ↑2026-09-11 09:37:12 Tycker Grewe äntligen såg ut som innan skadan. Lägg till när matcherna börjar gälla något också och det behövs gubbar som oroar backarna i motståndarna lite. Då tenderar en viss spelartyp att försvinna och bli mindre. Samtidigt växer hornen i pannan på en sån som Grewe.
1-5
Säg den glädje som varar