Försäsong 26/27: Djurgårdens IF - Brynäs 3/9
Är det någon mer som har lagt märke till att vi har en hyffsad sista utpost? Såg tendenser till det redan förra säsongen.
Vejdemo, kruger och Hudon in, nån fler?
Ska man vara snäll, så har ju även domarna försäsong men ändå...vad är det för nivå?
It's the hope that kills you.
Förolämpning att kalla det för nivå ändå
Jag hoppas denna match är början på kvalitativa insatser, och inte ännu ett bra undantag. Positiv utveckling och styrkebesked inför säsongen
Jag tycker stora delar mot Örebro såg bra ut och matchen mot HV var riktigt bra spelmässigt. Är väl bara förra matchen mot Brynäs som var mjäkig.
- Jim Morrison
Enbart förra matchen mot Brynäs var ett undantag tycker jag. Tre bra spelmässiga matcher annars.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Absolut hedersvärda insatser men det saknades ju både back- & forecheck samt skärpa i avsluten i bägge de matcherna. Ikväll sitter hela maskineriet över hela isen, vi gör Brynäs otroligt bleka.Boven skrev: ↑2026-09-03 18:32:21Jag tycker stora delar mot Örebro såg bra ut och matchen mot HV var riktigt bra spelmässigt. Är väl bara förra matchen mot Brynäs som var mjäkig.
Missade delar av andra och även tredje så vet inte allt som hänt, men tycker av det jag sett att Åman ser riktigt fin ut! Både i de små aktionerna där han bara ska slå enkla passningar men även offensivt med målet och powerplayet.
Edit: Spelet i helhet m.a.o
Edit: Spelet i helhet m.a.o
Kul att vi har lika mkt folk på Hovet i en träningsmatch, som ajk har när de har toppmöte i HA!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Bra match för att vara försäsong.
Det mest pinsamma var den utdömda straffen. Borde kunna utmana dessa beslut.
Det mest pinsamma var den utdömda straffen. Borde kunna utmana dessa beslut.
Avskaffa tre mot tre
Mycket bra match! Imponerad av Zirath.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med, han har varit bra bortsett första matchen. Hartmann fick göra en bra match också, Viktigt.
Och Hank <3
Säg den glädje som varar