Det som är ännu värre än det är att det troligtvis finns fem eller fler i laget som skulle göra ett bättre jobb som vänsterback, trots att det inte är deras naturliga position.
DIF Fotboll
DIF Fotboll
-
antondahlback
DIF Fotboll
Ser vi samma match? Det är precis samma miss av ståhl som av Marques. Du kan inte falla in mot egen målvakt hela vägen in i eget straffområde. Ligg närmare och styr ut. Jävla alibispel.daaviid skrev: ↑2026-08-16 13:59:05Vad skulle Marques göra annorlunda vid 3-0? Han sätter ju press på Filing som har bollen.antondahlback skrev: ↑2026-08-16 13:52:34 Vill fan aldrig se Max i startelvan igen. Vad ger han? Otroligt svag defensivt, verkar spela med ögonbindel. Hur kan han så totalt missa sin markering på bortre stolpen två gånger inom loppet av 15 minuter.
Ser ju fan inte ens speciellt dåligt ut bortsett backlinjen som faller in i knäet på rinne. Vad gör ståhl vid 2-0, vad gör Marques vid 3-0....
2-0 och 3-0 är helt på vänsterbackens konto.
DIF Fotboll
Jag ser matchen som pågår just nu. Vet inte vad du tittar på.antondahlback skrev: ↑2026-08-16 14:45:00Ser vi samma match? Det är precis samma miss av ståhl som av Marques. Du kan inte falla in mot egen målvakt hela vägen in i eget straffområde. Ligg närmare och styr ut. Jävla alibispel.daaviid skrev: ↑2026-08-16 13:59:05Vad skulle Marques göra annorlunda vid 3-0? Han sätter ju press på Filing som har bollen.antondahlback skrev: ↑2026-08-16 13:52:34 Vill fan aldrig se Max i startelvan igen. Vad ger han? Otroligt svag defensivt, verkar spela med ögonbindel. Hur kan han så totalt missa sin markering på bortre stolpen två gånger inom loppet av 15 minuter.
Ser ju fan inte ens speciellt dåligt ut bortsett backlinjen som faller in i knäet på rinne. Vad gör ståhl vid 2-0, vad gör Marques vid 3-0....
2-0 och 3-0 är helt på vänsterbackens konto.
DIF Fotboll
Har laget någonsin vänt ett underläge denna säsong?Mash skrev: ↑2026-08-16 13:48:33Sjukt odds i ett derby. Grattis!
Upplevs som backlinjen är från samhall. Max Larsson bäst på att missa sin markering. Marques sedvanligt sämst på plan.
Anmärkningsvärt att bänken är tafatt. 0-3 efter 40 minuter och vi fortsätter som det står 0-0. Försök ändra matchbilden innan 75e minuten nångång
Jag tror inte att det finns i truppen att göra något annat än att antingen köra över lag de gånger spelarna har "feeling" eller att spela av matcher där de inte har det som en annan dag på jobbet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
Kass coachning mao
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
- Lee Harvey Oswald
DIF Fotboll
Så jävla väntat detta, men likväl klappuselt
Första halvlek är en ju grundmall för hur man inte får uppträda i ett derby.
Rädda, tafatta och totalt ickefungerande
Vi får ju Solnapacket att ser ut som Spanien.
Diffen liknar mer Sverige, innan Potter
Där dog säsongen ...IGEN.
Jag lider med alla som går på Fotboll och ser det som det viktigaste
Jag blir ju skogstokig, trots att jag bara bryr mig nämnvärt om fotbollen, fy faan
Första halvlek är en ju grundmall för hur man inte får uppträda i ett derby.
Rädda, tafatta och totalt ickefungerande
Vi får ju Solnapacket att ser ut som Spanien.
Diffen liknar mer Sverige, innan Potter
Där dog säsongen ...IGEN.
Jag lider med alla som går på Fotboll och ser det som det viktigaste
Jag blir ju skogstokig, trots att jag bara bryr mig nämnvärt om fotbollen, fy faan
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan