DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Art Vandelay

DIF i Media

Inlägg av Art Vandelay »

Osten östlund skrev: 2026-07-02 17:07:46 Intervju med LC, ej låst.

https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... -i-brynas/
Lite märkligt ändå. Han fyller 29 år om några dagar. Han vill tillbaka till NHL så om han gör det bra kan vi glömma att han blir kvar här i fyra år för då är han 33.
Boven

DIF i Media

Inlägg av Boven »

Art Vandelay skrev: 2026-07-02 17:15:54

Lite märkligt ändå. Han fyller 29 år om några dagar. Han vill tillbaka till NHL så om han gör det bra kan vi glömma att han blir kvar här i fyra år för då är han 33.
Han säger iof att han bara åker tillbaks till NHL om han får ett envägskontrakt. Är han så bra hos oss att han får ett envägskontrakt som 30åring kommer han gjort väldigt mycket bra för oss, typ varit SHLs överlägset bästa back.
Användarvisningsbild
Art Vandelay

DIF i Media

Inlägg av Art Vandelay »

Boven skrev: 2026-07-02 18:43:50
Art Vandelay skrev: 2026-07-02 17:15:54

Han säger iof att han bara åker tillbaks till NHL om han får ett envägskontrakt. Är han så bra hos oss att han får ett envägskontrakt som 30åring kommer han gjort väldigt mycket bra för oss, typ varit SHLs överlägset bästa back.
Så är det. Nästan en naiv dröm faktiskt.
Janzoo
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av Janzoo »

Kanske inte riktigt DIF i media längre efter denna säsong, men Dick och Klasen i Sportbladet, värt en titt:
Användarvisningsbild
fryppe

DIF i Media

Inlägg av fryppe »

Bengan08

DIF i Media

Inlägg av Bengan08 »

Gud vad jag ser fram emot att Eken kommer in och skakar liv i DIFs media. Noll content, inte ens Gunler eller Hartmann är tillagda i truppen. Jag har inget emot att betala ett abonnemang, typ 70 spänn i månaden om man då får komma närmare laget i intervjuer, behind the scenes.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

DIF i Media

Inlägg av SirDIFalot »

Bengan08 skrev: 2026-07-10 20:45:07 Gud vad jag ser fram emot att Eken kommer in och skakar liv i DIFs media. Noll content, inte ens Gunler eller Hartmann är tillagda i truppen. Jag har inget emot att betala ett abonnemang, typ 70 spänn i månaden om man då får komma närmare laget i intervjuer, behind the scenes.
Är det någon som förstått vad han ska göra? Han presenterades som "journalist" så det är ju lite otydligt. Han har ju varit en bra krönikör och bra nyhetsjägare. Men ska han vara någon form av innehållsredaktör och skapa content som ska funka på insta, tiktok och annat numera? Hoppas att han är lika duktig på det i så fall. För det är ju ett helt annat typ av jobb.
Expert.
tobijoh

DIF i Media

Inlägg av tobijoh »

SirDIFalot skrev: 2026-07-17 17:14:35
Bengan08 skrev: 2026-07-10 20:45:07 Gud vad jag ser fram emot att Eken kommer in och skakar liv i DIFs media. Noll content, inte ens Gunler eller Hartmann är tillagda i truppen. Jag har inget emot att betala ett abonnemang, typ 70 spänn i månaden om man då får komma närmare laget i intervjuer, behind the scenes.
Är det någon som förstått vad han ska göra? Han presenterades som "journalist" så det är ju lite otydligt. Han har ju varit en bra krönikör och bra nyhetsjägare. Men ska han vara någon form av innehållsredaktör och skapa content som ska funka på insta, tiktok och annat numera? Hoppas att han är lika duktig på det i så fall. För det är ju ett helt annat typ av jobb.
Tyckte de sa på årsmötet att de har anställt ett par yngre förmågor som ska hantera sociala medier. Eken lär ha hand om nyheter och reportage på siten. Men kan ha fel där 😀
Skriv svar