Trist med hot

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Kennsa
Medlem: Ja, vanlig medlem

Trist med hot

Inlägg av Kennsa »

Hej,
är själv relativt ny medlem, men är född D.I.F. are själv... och frugan och barnen likaså, blev allmänt upprörd i morse när jag läste artikel om Tornberg i VIK och hans avgång.... halva artikeln handlar ju för hel...e om AIK och fotboll.. mig veteligen så tränade Tornberg VIK i hockey.....

vad fasen händer när folk i nyhetsbranschen kan vinkla allt som dem vill o skylla till höger o vänster om allt o alla... för på sidan 2 i samma blaska står det att Bystedt hävdar att hoten som framkom på deras presskonferens kom från Djurgårdare vilket jagj finner föga troligt.. men håller man upp tidningen så ser man bägge artiklar och läser man från höger mot vänster så ser man genast att Dif får skulden för hot mot tornberg och AIK...

RÄTT????? NEJ långtifrån.... helt åt helvete ... sry språket.. men som djurgårdare köper jag inte medias vinkling, suttiit i 1 timma med sport journalist som tyckte det var fyndigt... slutade med att jag sa upp prenumerationen på skit tidningen...
nu räcker det... säg sanningen... eller skit i att tycka till... har ni en åsikt.. stå för den och håll er till fakta... min personliga åsikt.

PS. mina tankar går till johan tornberg med familj.. vi stöttar er... i vått o torrt.. våld är inte lösning på några sportsliga problem.. DIF eller inte.. vi står bakom er...
Användarvisningsbild
_Skogis
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Trist med hot

Inlägg av _Skogis »

Man ska inte kasta spjut i radhus....
Men det är tragiskt det som händer just nu...

Vi supportrar oavsett idrott och klubbtillhörighet måste ställa oss bakom Tronberg i VIK och Bystedt i AIK...

Låt för fan inte huligansvinen skita ner idrotten längre..
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Sidney Crosby

Re: Trist med hot

Inlägg av Sidney Crosby »

Tycker det är förjävligt att nån har tagit reda på vart familjen Tornberg bor nånstans och lämnat en lapp på hans bil. Vad jag har hört var dessutom anledningen att han hade kritiserat Pär Arlbrandt, men enligt båda parter så var det ingen större sak och Arlbrandt sa tillochmed att Tornberg var den bästa tränaren han har haft. Bra även från spelarna i Västerås att man visar att våld/hot inte är acceptabelt på någon nivå.
Skriv svar