Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Vikas
Inlägg: 7453
Blev medlem: 2012-09-14

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Vikas »

Lee Harvey Oswald skrev: 2025-09-08 20:49:13 Neej, det måste bli coolt att lira försvarsspel igen, redan i pojklagsleden.
Tror U-14 pojklag hade spelat mer moget än den här kamikaze-fotbollen dansken i båset försöker sig på.
daaviid
Inlägg: 6154
Blev medlem: 2009-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av daaviid »

Danskjäveln måste bort illa kvickt.
Användarvisningsbild
Disciplinnämnden
Inlägg: 1080
Blev medlem: 2021-12-28
Medlem: Ja, ständig medlem

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Disciplinnämnden »

daaviid skrev: 2025-09-08 21:46:49 Danskjäveln måste bort illa kvickt.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
Praetori
Inlägg: 16070
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Praetori »

Lee Harvey Oswald skrev: 2025-09-08 20:49:13 När man trodde botten var nådd :shock:

Första halvlek mot fucking Kosovo är nog bland det sämsta jag sett i kvalsammanhang.
Så oerhört naivt korkat och icke genomtänkt agerat av hela laget.

Neej, det måste bli coolt att lira försvarsspel igen, redan i pojklagsleden.
Sverige har producerat en hel drös tekniskt skickliga offensiva individualister, men som lag är det en katastrof

Och... vad fan gör Saletros i Blå Gul tröja? Kom igen :evil:


Njaa, en halvlek kvar att vända på detta nu, annars kan vi glömma VM 2026

Grin-Janne framstår ju nu som en gigant i sammanhanget.
Örebro fotboll hade nog vunnit mot landslaget igår.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Inlägg: 9669
Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Johanneshov

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Mattias_87 »

Väldigt osvenskt att vara som bäst när det gäller. Fantastiskt!
Avskaffa tre mot tre
Användarvisningsbild
Vikas
Inlägg: 7453
Blev medlem: 2012-09-14

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Vikas »

Att inte vinna en enda match i qualifiers och ändå gå till VM är ändå lite roligt.
Användarvisningsbild
Don66-2
Inlägg: 581
Blev medlem: 2009-01-16
Medlem: Ja, vanlig medlem

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Don66-2 »

Vikas skrev: 2026-03-31 21:52:14 Att inte vinna en enda match i qualifiers och ändå gå till VM är ändå lite roligt.
Det visar ju dock att vi absolut inte har något i VM att göra... :roll:
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 8025
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Går inte i stort sett alla länder till vm numera?

Vilka missade förutom Polen?
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Boven
Inlägg: 786
Blev medlem: 2024-11-05

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Boven »

BOMBOM BOUCHARD skrev: 2026-04-01 13:08:38 Går inte i stort sett alla länder till vm numera?

Vilka missade förutom Polen?
Italien och Danmark bla.
daaviid
Inlägg: 6154
Blev medlem: 2009-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av daaviid »

Man kanske ska ge platsen i VM till Polen istället. Dom kommer troligtvis inte skämma ut sig.
Användarvisningsbild
Vikas
Inlägg: 7453
Blev medlem: 2012-09-14

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Vikas »

Som väntat har vi ingenting att göra när vi möter ett lag som faktiskt är halvdant på fotboll.
Användarvisningsbild
Eriksson
Inlägg: 1228
Blev medlem: 2012-02-18

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Eriksson »

Hien är tyvärr ett skämt i landslaget. Oj vad malplacerad han är.....
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
daaviid
Inlägg: 6154
Blev medlem: 2009-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av daaviid »

Eriksson skrev: 2026-06-20 20:18:24 Hien är tyvärr ett skämt i landslaget. Oj vad malplacerad han är.....
Han är i gott sällskap med minst halva startelvan.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 12433
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Svenska Herrlandslaget i Fotboll

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Eriksson skrev: 2026-06-20 20:18:24 Hien är tyvärr ett skämt i landslaget. Oj vad malplacerad han är.....
Har inte sett honom spela alls i Italien, men minns att jag var kontant orolig redan i Allsvenskan när Hien ställdes mot topp 5-lag där.
Att han nu är startspelare i landslaget måste ju för att det helt saknas vettiga alternativ.

Igår mot Nederländerna blev det oerhört genant, men inte bara för Hien.

Den blev en lång och plågsam påminnelse om att Sverige är i VM endast pga. ett idiotiskt kvalsystem
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skriv svar