Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
diftobbe89
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av diftobbe89 »

Jag vill inte göra dig ledsen gubben, men jag ignorerar ofta vänsterblivna som gapar och tjuter och inte kommer någon vart. Kan inte se dina inlägg. Men skönt att du är vaken :D

Nu fortsätter vi silly tråden.
Spela fult
Janzoo
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2026/27

Inlägg av Janzoo »

diftobbe89 skrev: 2026-05-23 23:08:16 Jag vill inte göra dig ledsen gubben, men jag ignorerar ofta vänsterblivna som gapar och tjuter och inte kommer någon vart. Kan inte se dina inlägg. Men skönt att du är vaken :D

Nu fortsätter vi silly tråden.
Ändå vinnande koncept som debattör. Från ingenstans dra igång något som inte hör till ämnet, få svar på det man dragit igång och som svar hålla för öronen, blunda och säga "nu håller vi oss till ämnet". Pratas mycket om att det är för många priser i svensk hockey, men då har vi väl utrymme att införa ett till och utse diftobbe89 till årets vassaste debattör?

Vänsterpartist blev jag också. Jag kanske borde sluta vara aktiv inom Moderaterna då, nu när mitt hjärta tydligen bultar för något annat. Skönt ändå att bli skolad av någon som hade kunnat ställa upp till val i Dorotea, men ändå förlora mot en flock renar :cry:
Skriv svar