Limp skrev: ↑2026-03-27 23:22:44
Men ärlligt: i ordning, vilka av de fyra kvarvarande i HAs slutspel vill ni ha upp?
Jag säger det självklara:
1. SSK
2. Björklöven
3. Karlskoga
4. Modo
Beror på ur vilket perspektiv man ställer frågan. Supportermässigt är SSK att föredra, ja. Men det finns samtidigt ett starkt sportsligt incitament att vi är den enda föreningen i Stockholmsområdet i högsta serien.
SSK upp betyder tuffare konkurrens om spetsspelare. Att det dröjde 20 år innan Klasen valde DIF beror ju delvis på att SSK låg i högsta serien när han kom från Huddinge.
Nä, jag är rätt nöjd med att DIF är enda valet i närheten. Vi har utmaningar som det är att bygga slagkraftigt lag. Jag föredrar Björklöven.
Modo är de absolut tråkigaste bortamatcherna som har den mest sömniga publiken i landet. Bofors är grisar men de frambringar åtminstone någon känsla. Att se en bortamatch mot Modo är en komatös feberdröm utan känslor med Mordor-trumman konstant dovt dunkande. Nej fy fan
Förutom Södertälje så ligger ju Karlskoga närmast Stockholm med råge
Jaha, givetvis. Och? Du är medveten om att det går rätt mycket FLYG till Umeå? Tror alla spelare föredrar 1h flyg och inte 3.5 h buss, enkel resa..
Eller vad tror du ?
Jaha, givetvis. Och? Du är medveten om att det går rätt mycket FLYG till Umeå? Tror alla spelare föredrar 1h flyg och inte 3.5 h buss, enkel resa..
Eller vad tror du ?
Jaha, spelarna? Trodde du menade ur ett supporterperspektiv.
Eller vad tror du ?
Jaha, spelarna? Trodde du menade ur ett supporterperspektiv.
Menade bästa för spelarna. Men Jag var inte tydlig med det. Såg det nu. Ber om ursäkt om jag lät dryg.