Känns ytterst tveksamt att han spelar fler säsonger efter denna. Det är också förmodligen bäst för alla parter.Osten östlund skrev: ↑2026-03-17 10:23:45 Spelat med problemet hela säsongen
Hur länge har du haft strulet med kroppen?
– Länge… Det har hållit på ett tag. Men jag har kunnat vara med och jag hade en bra stretch där jag kunde vara med. Jag missade väl början på säsongen. Tack till hela teamet här omkring. Det var 40 raka matcher eller nånting sånt där. Så ja, de har hjälpt mig mycket.
Men så var det den där matchen i Globen den 26 februari. Krüger tvingades bryta matchen.
– Det var nånting som hände mot Leksand igen. Efter det så har jag som sagt varit på is nån gång förra veckan och nu idag lite. Jag vill inget hellre än att spela, men samtidigt försöka hålla modet uppe. Grabbarna gör det sjukt bra också.
Marcus Krüger får de behandlingar som står till buds.
– Vi har hållit på hela året och mixtra så jag tycker ändå vi har hittat nån typ av det som funkar bäst. Tid är också en parameter. Och det är väl det det finns ganska lite av här. Direkt när jag känner att jag är bättre så kan jag gå. Men grabbarna gör det sjukt bra. Jag känner mig trygg även om det är nervigt att sitta vid sidan om.
/ HN
Skadetråden
-
Art Vandelay
Skadetråden
Skadetråden
Skulle vara underbart om 40 eller 32 kunde lira från och med ikväll. Behöver det ledarskapet nu. Josefsons sjuka arbetskapacitet skulle vara den bästa injektion laget kan få just nu.
Hoppas Kimby vågar spela både Stockselius och Nordmark före 400K. Dom är bättre. Smartare, snabbare.
Hoppas Kimby vågar spela både Stockselius och Nordmark före 400K. Dom är bättre. Smartare, snabbare.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skadetråden
..och Hudon måste finnas i PP1.SkallePer skrev: ↑2026-03-17 15:40:13 Skulle vara underbart om 40 eller 32 kunde lira från och med ikväll. Behöver det ledarskapet nu. Josefsons sjuka arbetskapacitet skulle vara den bästa injektion laget kan få just nu.
-Det är ingen slump!
-
antondahlback
Skadetråden
Ingen Hellberg men tillbaka med josefsson och Kruger. Jäkligt fin centersida med björck, josefsson, Kruger och salsten.