Jag delar din uppfattning. Det är bara att inse att vi spelar med det material som vi är kapabla till. Klubben har gjort allt för att knyta till sig bra spelare och i synnerhet stockholmskillar. Detta ska man ha en eloge för. Vi supportrar ska knipa käft och stötta laget.Palmgren skrev:Kanske dags att vakna. Alla skriker om en ny första målvakt. Saker som "Vi har seriens sämsta förste målvakt" och ""Riddarn är världelös" dyker upp stup i ett. Men vakna!!
Vad har Djurgården för ekonomi? Det är bara att inse, i dagsläget har inte Djurgården råd med något bättre att sätta i mellan stolparna. Dessutom ligger Djurgården 6:a i tabellen, vad var dom tippade att ligga vid seriens slut? Just det runt där, ja!
Så sanningen är den att vi får nöja oss med dagens trupp och jag är skit glad över vad grabbarna presterat hittils. Den dagen vi får bättre ekonomi, ja, då kanske vi kan börja köpa målvakter likt de andra elitserielagen.
Vi är ett stadigt mittenlag som har legat på rätt sida sträcket hela säsongen. Det ska vi vara nöjda med med den spelarbudgeten vi har. Mer än så kan man inte kräva.
Tänk om man var Frölunda supporter nu med den budgeten som dem har. Jag hade slitit av varenda hårstrå i ilska.