Jaa, & då förstår man på allvar att DIF har problem om det är Wesslau som ska stå för "det säkra spelet"jensa85 skrev:Alla mål är inte bara Riddarns fel. Försvaret har varit vidöppet. Men minst 2 av puckarna ska han ta, inget snack om saken.Struten skrev:Kan inte se matchen men är alla mål Riddarns fel?
Men likt förbannat duger han inte som förstamålvakt.
Och det har egentligen ingenting med dagens match att göra. Det är pga hans ganska osäkra spel genom hela säsongen i stort sett.
Och detta har bara förstärkts i dagens match, enligt mig.
Djurgårdens IF - Södertälje SK, 28/10 2008
- Lee Harvey Oswald
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK, 28/10 2008
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hmm 3-5 nu..bragdvändning på gång?
Hoppas Otto kommer tillbaka snart
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ehh?DIF_Soldier skrev:Danielsson, Micke Holmqvist, Anger och Schneider, bortsett från hans två första matcher.jensa85 skrev:Vilka utespelare har varit kassa hela säsongen?DIF_Soldier skrev:Sluta kasta skit på Riddarn. Han har varit usel idag, visst, men det finns utespelare som varit kassa hela säsongen. Dessutom har Riddarn räddat oss ett flertal gånger, så håll käften.
Nu vill jag se att man försöker jämna till siffrorna i sista. Spela juniorkedjan i alla 20 om det behövs!
Holmqvist inställning är grym. En av få som kan tacklas i dagens DIF. Kass? Nej.
Schneiders offensiv har varit mycket bra. Defensiven dock inte lika bra. Kass? Nej.
Anger bidrar med mycket mer än många tror. Han brinner för Djurgårn och är en humörhöjare utan dess like. Kass? Nej.
Danielsson håller jag med om! Kass? Ja.
Senast redigerad av Jockmaniac den 2008-10-28 21:26:57, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
- DIF_Soldier
Trots en genomusel insats på alla punkter tycker jag att vi återfår lite av vår heder i tredje. DIF-moralen lever kvar och det är lite plåster på såren.
Säg den glädje som varar
Kan hålla med om detDIF_Soldier skrev:Trots en genomusel insats på alla punkter tycker jag att vi återfår lite av vår heder i tredje. DIF-moralen lever kvar och det är lite plåster på såren.
Första å andra perioden visar tydligt brist på motivation,kämparglöd och inställning mot ssk
There is no I in TEAM!!!!
Tredje blev alltså en uppryckning?DIF_Soldier skrev:Trots en genomusel insats på alla punkter tycker jag att vi återfår lite av vår heder i tredje. DIF-moralen lever kvar och det är lite plåster på såren.
- Emil Svelander
Ni som hyllar Anger, vad tycker ni han är bra på? Visst, han har en okej poängskörd, men ska jag vara ärlig så är han förmodligen en av de sämre andralines-spelarna i Elitserien.
Sjunger avgå Johnny...
-
Läs mitt senaste inlägg så har du min analys av Anger.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Emil Svelander
Skall man spela i DIF's andrakedja skall man kunna bidra med annat än Youtube-klipp och humor...Jockmaniac skrev:Läs mitt senaste inlägg så har du min analys av Anger.

Sjunger avgå Johnny...
- DIF_Soldier
Med tanke på vilka löner dessa herrar sitter på så är deras insatser ej godkända. Tim Eriksson har inte heller varit okej, så jag tycker att det är fel att såga Ridderwalls hela säsong. Han var kass idag utan tvekan, så därför tycker jag att Wesslau ska få chansen på torsdag, men sett till hans säsong hittills är han mer godkänd än dessa herrar.Jockmaniac skrev:Ehh? Okunskap?DIF_Soldier skrev:Danielsson, Micke Holmqvist, Anger och Schneider, bortsett från hans två första matcher.jensa85 skrev:
Vilka utespelare har varit kassa hela säsongen?
Holmqvist inställning är grym. En av få som kan tacklas i dagens DIF. Kass? Nej.
Schneiders offensiv har varit mycket bra. Defensiven dock inte lika bra. Kass? Nej.
Anger bidrar med mycket mer än många tror. Han brinner för Djurgårn och är en humörhöjare utan dess like. Kass? Nej.
Danielsson håller jag med om! Kass? Ja.
Säg den glädje som varar
-
Med tanke på vilka löner dessa herrar sitter på så är deras insatser ej godkända. Tim Eriksson har inte heller varit okej, så jag tycker att det är fel att såga Ridderwalls hela säsong. Han var kass idag utan tvekan, så därför tycker jag att Wesslau ska få chansen på torsdag, men sett till hans säsong hittills är han mer godkänd än dessa herrar.[/quote]
Vi har olika åsikter förutom angående DAnielsson
Emil Svelander:
MEn titta på hans poängskörd så ser du att han bidrar med mer. Eller? Han måste ju gjort nåt rätt när han ligger tvåa i interna.
Vi har olika åsikter förutom angående DAnielsson

Emil Svelander:
MEn titta på hans poängskörd så ser du att han bidrar med mer. Eller? Han måste ju gjort nåt rätt när han ligger tvåa i interna.
100% DJURGÅRDSJ***L
Kanon av Montén att ändra i formationerna match efter match så vi slipper vinna nångång.
Måste nu ifrågasätta Riddarn, vad gör han? han släppte in något/några billiga mål visserligen var alla mål 2-1 3-1 3-2 etc lägen. men allvarligt talat ska man släppa in sådana skitmål kan han spela för Almtuna resten av säsongen.
Sen kan man också ifrågasätta ett antal utespelare som är riktigt dåliga. jag skäms! usch fy och blä....
Kämpa för i helvete att bli r**kn****d av ssk är pinsamt VINN NÅGON GÅNG
Sen kan man också ifrågasätta ett antal utespelare som är riktigt dåliga. jag skäms! usch fy och blä....
Kämpa för i helvete att bli r**kn****d av ssk är pinsamt VINN NÅGON GÅNG
DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM
- Emil Svelander
Vi har olika åsikter förutom angående DAnielssonJockmaniac skrev:Med tanke på vilka löner dessa herrar sitter på så är deras insatser ej godkända. Tim Eriksson har inte heller varit okej, så jag tycker att det är fel att såga Ridderwalls hela säsong. Han var kass idag utan tvekan, så därför tycker jag att Wesslau ska få chansen på torsdag, men sett till hans säsong hittills är han mer godkänd än dessa herrar.

Emil Svelander:
MEn titta på hans poängskörd så ser du att han bidrar med mer. Eller? Han måste ju gjort nåt rätt när han ligger tvåa i interna.[/quote]
Poängen är missvisande. Titta på Linkan idag, han skulle med lite tur kunnat göra 4-5 poäng. Anger gjorde 4 i Luleå utan att ens ha varit mycket bättre än andra spelare på isen. Han var jämnbra med övriga, men hade flyt. Han spelar dessutom med en av seriens bästa centrar (Otto).
Anger kan vara en helt okej tredjelines-spelare, men han ska fan inte spela i vår andrakedja när vi har spelare som Josefson, Henke, Tim och Figren i laget...
Sjunger avgå Johnny...