SHL 25/26 Brynäs - Djurgårdens IF 22/1
Det är ju inte HV vi kommer ha bakom oss om vi klara det här, det är Linköping.
Det är därför han får de stora pengarna.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Frågan är vad som är bättre.
Att vi sjunker som en sten och blir klara för kval tidigt så vi kan förbereda oss eller stångas kring strecket hela vägen ut och riskera ett helt utslitet, nedstämt lag.
Försöker desperat hitta någonting i denna misär. Är det det 3:e steget i Kübler-Ross-modellen?
Att vi sjunker som en sten och blir klara för kval tidigt så vi kan förbereda oss eller stångas kring strecket hela vägen ut och riskera ett helt utslitet, nedstämt lag.
Försöker desperat hitta någonting i denna misär. Är det det 3:e steget i Kübler-Ross-modellen?
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
17:31 dunkade Frondell in 2-2 i andra.
Vet någon om vi sköt ett skott på mål efter det?
Tappade 3-0 till 4-4 skriker ju inte direkt stabilitet heller.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- mille_pilsner
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag hoppas verkligen att Kimby bara är mediadiplomatisk och att det inte låter sådär i omklädningsrummet. Det verkar ju dock inte bättre. Dettaa glaset-halvfullt-ledarskapet åstadkommer INGENTING.
Nej, men jag tycker inte man ska stirra sig blind på HV. Det finns många dåliga lag i den här serien, vi är bara ett av dem.
Så länge två är sämre är jag nöjd sen vilka de är bryr jag mig inte om.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
skottet efter det var precis innan målet i förlängningen som träffade deras stolpe.Tellqvist32 skrev: ↑2026-01-22 21:25:49 17:31 dunkade Frondell in 2-2 i andra.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Brynäs har alltså vunnit 7/7 av de matcher som varit lika efter 60. Riktigt sjukt.
-
sirwilliam
Krüger är ju inte ens bra. Något är fel. Vill ha in klasen, och fråga Dick om inte han kan va med i båset eller nåt. Nej, slopa denna sarg till sarg hockey nu.
Usch jag får 2022 vibbar. Man gick och trodde att det inte kunde hända. Allt skull ordna sig vi är Djurgården vi har bara en liten svacka. Och plötsligt inser vi att det räcker inte att bara vara DIF. Jag vet inte vad man ska göra. Tror inte på att sparka Kimby men jag vet heller inga andra alternativ. Psykolog?
Rögle kan ju också fara långt. Sätt dem på samma buss som vår tränarstab ut till Almtunas ishall, lås in dem i utedassen och kasta nycklarna
-
Alberget1891
Århundradets kollaps på ingång. Applåder.