Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Men kom igen, alla fattar väl att något i Dick vill visa Wiken att han hade fel och få köra sin SHL-avslutning. Lika mycket som vi fattar att han nog ändå är lite väl bekväm för att splitta upp från sin Stockholmstillvaro för att lira i HV. Hade inte varit ett dugg förvånad och knappast hatat snubben om han signade för HV även om jag inte gillar den skitklubben, men jag tror inte det händer för fem öre.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Dicks form när han signade, och i inledningen av säsongen var ju magisk, men efter skadan får man ju vara ärlig och säga att han var sådär. I allsvenskan.. Sånna spelare som stämplar in när dom känner för de går bra att ha när man är överlägsen i en andradivision, han fick det finaste slut man kan få. Låt det stanna där. Vi är på en helt annan plats nu och ett topplag i SHL, Dick har spetsegenskaper men inte helheten för att gå in hos dom allra bästa, låt han försöka ta upp något annat lag i HA om han brinner för det annars låt liket vila..
Spela fult
Silly Season 2025/26
Lönlöst. Klintan är en av dessa som fastnat med huvudet i hålet, och århundradets tröttaste argument sitter som ett autosvar från någon Region-uppläsare....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-12-13 16:55:23Dick gör skillnad i pp. Pp är avgörande faktor i hockey.klintan85 skrev: ↑2025-12-13 01:37:39Känns mer som en panik lösning om nu detta är sant. Han såg ju inte ut att vara i så bra form när han var i studion senast. Hv behöver någon nu som kan göra skillnad.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-12-12 19:56:20Smart av Hv. Dick har skills som ingen annan i SHL har.
De enda som möjligen kan utmana honom i talang för hockey är Omark och Klasen.
I jämförelse med en del av våra svindyra sargsnurrare är Axelsson ren och skör hockeygodis.
Men jag tänker att Dick vill träna sig i form först, gissningsvis kritar han inte på innan årsskiftet. Men jag blir inte ett dugg förvånad om Dick hjälper Hv i ett ev kval. Och en skicklig Dick utan nerver kan bli värd miljoner för Hv.
Eller väljer han Leksand?
Så djupt i träsket att de inte ens förstått att de blivit motbevisade gång på gång. Inte ens Knickedick hävdar ju att Dick var svag förra säsongen
Värvningen av honom och Thore är i stort sett biljetten upp ifjol. Dick är en vansinnigt stor del att vi framförallt grejade förstaplatsen i serien. Det som historien visat är en direkt nödvändighet för att vinna även slutspelet.
Men som Tobbe skriver. Låt liket vila! Evigt en av de stora Djurgårdarna i modern tid.
Silly Season 2025/26
Satan va BRA Sörensen är i Tre Kronor. Undra om vi någonsin får se han i DIF igen innan åldern hans gör sig påmind.
Silly Season 2025/26
Va det inte något vansinnigt märkligt rykte om att han ska vara klar för Ssk framöver
Kommer säkerligen aldrig ske. Han är väl inte totalt urblåst! Men spännande vart det kom ifrån
-
GULD
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Tror ryckten kommer att han väljer SSK att träna med varje gång han ör i Sthlm/Sverige
Och var med någon rödhårig lång SSK suporter / kändis på typ nått sosiai media och tyckte DIF behandlat honom illa bla bla
The DIF ONE
Silly Season 2025/26
DIF behandlat han illaGULD skrev: ↑2025-12-14 15:26:17Tror ryckten kommer att han väljer SSK att träna med varje gång han ör i Sthlm/Sverige
Och var med någon rödhårig lång SSK suporter / kändis på typ nått sosiai media och tyckte DIF behandlat honom illa bla bla
Silly Season 2025/26
Jag väljer hellre spelare som bidrar över hela banan hela tiden. En krigare som hjälper laget hela tiden som Krüger eller Josefsson. Det är sånna spelare vi behöver som nykomling i SHL.Manijock skrev: ↑2025-12-14 10:03:13Lönlöst. Klintan är en av dessa som fastnat med huvudet i hålet, och århundradets tröttaste argument sitter som ett autosvar från någon Region-uppläsare....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-12-13 16:55:23Dick gör skillnad i pp. Pp är avgörande faktor i hockey.klintan85 skrev: ↑2025-12-13 01:37:39Känns mer som en panik lösning om nu detta är sant. Han såg ju inte ut att vara i så bra form när han var i studion senast. Hv behöver någon nu som kan göra skillnad.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-12-12 19:56:20Smart av Hv. Dick har skills som ingen annan i SHL har.
I jämförelse med en del av våra svindyra sargsnurrare är Axelsson ren och skör hockeygodis.
Men jag tänker att Dick vill träna sig i form först, gissningsvis kritar han inte på innan årsskiftet. Men jag blir inte ett dugg förvånad om Dick hjälper Hv i ett ev kval. Och en skicklig Dick utan nerver kan bli värd miljoner för Hv.
Så djupt i träsket att de inte ens förstått att de blivit motbevisade gång på gång. Inte ens Knickedick hävdar ju att Dick var svag förra säsongen
Värvningen av honom och Thore är i stort sett biljetten upp ifjol. Dick är en vansinnigt stor del att vi framförallt grejade förstaplatsen i serien. Det som historien visat är en direkt nödvändighet för att vinna även slutspelet.
Men som Tobbe skriver. Låt liket vila! Evigt en av de stora Djurgårdarna i modern tid.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Exakt så, funkar då men inte mot bättre motstånd. Det var väldigt bra val av Wikegård.diftobbe89 skrev: ↑2025-12-13 19:35:25 Dicks form när han signade, och i inledningen av säsongen var ju magisk, men efter skadan får man ju vara ärlig och säga att han var sådär. I allsvenskan.. Sånna spelare som stämplar in när dom känner för de går bra att ha när man är överlägsen i en andradivision, han fick det finaste slut man kan få. Låt det stanna där. Vi är på en helt annan plats nu och ett topplag i SHL, Dick har spetsegenskaper men inte helheten för att gå in hos dom allra bästa, låt han försöka ta upp något annat lag i HA om han brinner för det annars låt liket vila..
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Vad tror ni om MP's förslag till lag nästa säsong ??
IN: W.Skoog, E Bemström, E Gustavsson, T Björnfot, Ny bredd Center, Ny bredd FW.
UT: Hävelid, Pulli, Blixt, Holm, Brodin, Klasen, Rensfeldt, Costmar, Frondell och förmodligen Eklund.
Han ställer upp det såhär.
1. Hudon W.Skoog Bemström
E. Gustavsson G. Lindström
2. Sniverly Josefson Viggo Björck
O Kylington T. Björnfot
3. Pettersen Krüger Ylönen
La Leggia J. Pettersson
4. Blomgren Salsten Grewe
7e. Sissons (Berg?)
13 Ny bredd C
14 Ny bredd FW
15 Nordmark
Mv: Hellberg, Marmelind
Kostnaden för spelarna IN och UT går ganska jämt ut.
Skulle vi landa i det laget är åtminstone jag nöjd.
Man kan såklart försöka hitta en annan 1a C än Skoog, men han har onekligen väldigt mycket talang och Bra fysik.
Krydda laget med en Eklund som Kanske får stanna ett år till ?
IN: W.Skoog, E Bemström, E Gustavsson, T Björnfot, Ny bredd Center, Ny bredd FW.
UT: Hävelid, Pulli, Blixt, Holm, Brodin, Klasen, Rensfeldt, Costmar, Frondell och förmodligen Eklund.
O Kylington T. Björnfot
La Leggia J. Pettersson
7e. Sissons (Berg?)
13 Ny bredd C
14 Ny bredd FW
15 Nordmark
Man kan såklart försöka hitta en annan 1a C än Skoog, men han har onekligen väldigt mycket talang och Bra fysik.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Silly Season 2025/26
Drömma kan man ju.. Behåll Hudon Sniverly. Och signa både Bemström och Sörensen + En Ny 1a C. Lägg till JJ. Hyfsad topp 6.gaspo skrev: ↑2025-12-14 16:42:12DIF behandlat han illaGULD skrev: ↑2025-12-14 15:26:17Tror ryckten kommer att han väljer SSK att träna med varje gång han ör i Sthlm/Sverige
Och var med någon rödhårig lång SSK suporter / kändis på typ nått sosiai media och tyckte DIF behandlat honom illa bla bla. Stämmer det är det sjukt komiskt.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Silly Season 2025/26
Det är lätt att glömma. Men mängden skit han fick när vi åkte ur var helt sjuk.gaspo skrev: ↑2025-12-14 16:42:12DIF behandlat han illaGULD skrev: ↑2025-12-14 15:26:17Tror ryckten kommer att han väljer SSK att träna med varje gång han ör i Sthlm/Sverige
Och var med någon rödhårig lång SSK suporter / kändis på typ nått sosiai media och tyckte DIF behandlat honom illa bla bla. Stämmer det är det sjukt komiskt.
Silly Season 2025/26
Som Rensfeldt spelst sista 3-4 matcherna och hoppat in, så är han mycket väl en riktigt bra bredd. Sen är det väl priset som avgör i så fall. Han tappar ju otroligt mycket i fart som behövs i shl med.SkallePer skrev: ↑2025-12-14 19:20:29 Vad tror ni om MP's förslag till lag nästa säsong ??
O Kylington T. Björnfot
La Leggia J. Pettersson
7e. Sissons (Berg?)
13 Ny bredd C
14 Ny bredd FW
15 Nordmark
In Wikegård we trust!
Silly Season 2025/26
Som sagt, skrönor haglar....klintan85 skrev: ↑2025-12-14 17:14:00Jag väljer hellre spelare som bidrar över hela banan hela tiden. En krigare som hjälper laget hela tiden som Krüger eller Josefsson. Det är sånna spelare vi behöver som nykomling i SHL.Manijock skrev: ↑2025-12-14 10:03:13Lönlöst. Klintan är en av dessa som fastnat med huvudet i hålet, och århundradets tröttaste argument sitter som ett autosvar från någon Region-uppläsare....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-12-13 16:55:23Dick gör skillnad i pp. Pp är avgörande faktor i hockey.klintan85 skrev: ↑2025-12-13 01:37:39Känns mer som en panik lösning om nu detta är sant. Han såg ju inte ut att vara i så bra form när han var i studion senast. Hv behöver någon nu som kan göra skillnad.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-12-12 19:56:20
Smart av Hv. Dick har skills som ingen annan i SHL har.
Sörensen fick alldeles för mycket skit när vi åkte ur. Det var ledarskapet den säsongen som havererade. Han skulle aldrig varit kapten. Precis som att JE inte skulle varit sportchef efter Robban-haveriet, eller Barry varit tränare...
Sörensen va inte problemet. Blev en ovärdig pöbelmentalitet. Det var olyckligt! Men har han det som grund för att föredra Ssk(som också behandlade honom "illa" enligt egen utsago) så kan det lika gärna vara..
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Exakt så om Sören vill återvända så är han självklart välkommen sen att han inte är ett lagkaptensämne var inte hans fel utan det maligna virusets fel som först lanserade horungen Videll och sen Sören. Hela den säsongen var ju en orgie i felbeslutManijock skrev: ↑2025-12-14 20:19:01Som sagt, skrönor haglar....klintan85 skrev: ↑2025-12-14 17:14:00Jag väljer hellre spelare som bidrar över hela banan hela tiden. En krigare som hjälper laget hela tiden som Krüger eller Josefsson. Det är sånna spelare vi behöver som nykomling i SHL.Manijock skrev: ↑2025-12-14 10:03:13Lönlöst. Klintan är en av dessa som fastnat med huvudet i hålet, och århundradets tröttaste argument sitter som ett autosvar från någon Region-uppläsare....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-12-13 16:55:23Dick gör skillnad i pp. Pp är avgörande faktor i hockey.
Sörensen fick alldeles för mycket skit när vi åkte ur. Det var ledarskapet den säsongen som havererade. Han skulle aldrig varit kapten. Precis som att JE inte skulle varit sportchef efter Robban-haveriet, eller Barry varit tränare...
Sörensen va inte problemet. Blev en ovärdig pöbelmentalitet. Det var olyckligt! Men har han det som grund för att föredra Ssk(som också behandlade honom "illa" enligt egen utsago) så kan det lika gärna vara..