SHL 25/26 Djurgårdens IF - Brynäs 1/11
Underbart, vilken dag!
Jaha mina damer och herrar, ska inte Jinxa men en enkel man från norr som jag tror att vi säkrade kontraktet i eftermiddag, trodde absolut inte att vi skulle ha 32p efter 17 omgångar, värva en ny keeper och en forward/center av klass kan detta bli otroligt kul.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Så jävla stolt över mitt DIF Hockey. Wikegård har värvat ihop ett bra lag som nykomling.
Avskaffa tre mot tre.
-
GULD
Ingen var dålig vist nån fel pass men i det stora hele
Maskinen Djurgården och fan Hellberg gör att man knappt behöver blodtryck s medicinen
Ylönen Björk Snively Hudon Josefsson extemt bra match
glömde säkert några
Maskinen Djurgården och fan Hellberg gör att man knappt behöver blodtryck s medicinen
Ylönen Björk Snively Hudon Josefsson extemt bra match
glömde säkert några
The DIF ONE
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så skönt att
Nicklas Bäckström < Viggo Björck
Kieffer Bellows < Charles Hudon
Jack Kopacka < Joe Snively
Nicklas Bäckström < Viggo Björck
Kieffer Bellows < Charles Hudon
Jack Kopacka < Joe Snively
Säg den glädje som varar
Så jävla starkt att studsa tillbaka direkt efter flopp matchen senast, vi har 32 poäng på 17 matcher det hade jag aldrig förväntat mig.
Otroligt skönt att stutsa tillbaka !! Säga vad man vill, men vilken sinnessjuk skilland på lagets prestation när Hellberg står. Alltid, är det så....
Noterar att Kruger hade lite istid, futtiga 14 min. Och Det såg jäkligt bra ut. Gäller för Kruger att producera lite mer om han ska behålla sin topp 2 position.
Noterar att Kruger hade lite istid, futtiga 14 min. Och Det såg jäkligt bra ut. Gäller för Kruger att producera lite mer om han ska behålla sin topp 2 position.
Snacka om att man valde fel match att åka och se, Hv ist för Brynäs…
Trist om Doj råkar läsa ditt inlägg.SkallePer skrev: ↑2025-11-01 18:29:03 Otroligt skönt att stutsa tillbaka !! Säga vad man vill, men vilken sinnessjuk skilland på lagets prestation när Hellberg står. Alltid, är det så....
Bäckström släng dig i väggen! Vi har Viggo
Har det någonsin funnits lag med flest insläppta mål i en topp 4 placering? Makalöst vad vi åstadkommit.
Välgenomfört. Tydlig skillnad på att ha Hellberg med matchavgörande räddningar och Hävelid som läcker som ett såll. Inget ont om Hävelid, han är garanterat en helgo grabb med stor potential men SHL-kostymen är alldeles för stor att passa in i just nu.
Hudon vilken stjärna, potential att bli skytteligavinnare när han väl lyckats snipea in sig.
Har det någonsin funnits lag med flest insläppta mål i en topp 4 placering? Makalöst vad vi åstadkommit.
Välgenomfört. Tydlig skillnad på att ha Hellberg med matchavgörande räddningar och Hävelid som läcker som ett såll. Inget ont om Hävelid, han är garanterat en helgo grabb med stor potential men SHL-kostymen är alldeles för stor att passa in i just nu.
Hudon vilken stjärna, potential att bli skytteligavinnare när han väl lyckats snipea in sig.
Easy game, love it! 
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det svänger fort i hockey.
Världens bästa sport.
Världens bästa lag.
Tack för idag!
Världens bästa sport.
Världens bästa lag.
Tack för idag!
Vår kapten levererar. Vad snackar du om?SkallePer skrev: ↑2025-11-01 18:29:03 Otroligt skönt att stutsa tillbaka !! Säga vad man vill, men vilken sinnessjuk skilland på lagets prestation när Hellberg står. Alltid, är det så....
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
-
GULD
Johan Larsson
Påminner om en bostadslös urinlucktande alkis
Inget ont om uteliggare
Påminner om en bostadslös urinlucktande alkis
Inget ont om uteliggare
The DIF ONE