Jupp
Försäsong 25/26: Djurgården - Växjö 6/9
5 mot 3, ska vara mål nu
Det har hänt ett fåtal gånger pga kludd så jag drar inga större växlar på det. Växjö, Linköping och Malmö har gjort samma sak. Det är ändå försäsong.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Snively känns som man inte riktigt vet vad man får av. Hudon känns ganska säkert att han kommer lyfta.JSparrfors skrev: ↑2025-09-06 15:48:47 Vet inte riktigt vad man skall göra med 1:a kedjan tycker inte dem får det riktigt att lyfta. Förväntar mig mer utav Hudon och Snively…
Samma känsla. Jag blir inte klok på Snively. Blandar och ger minst sagtKämpa DIF skrev: ↑2025-09-06 15:55:05Snively känns som man inte riktigt vet vad man får av. Hudon känns ganska säkert att han kommer lyfta.JSparrfors skrev: ↑2025-09-06 15:48:47 Vet inte riktigt vad man skall göra med 1:a kedjan tycker inte dem får det riktigt att lyfta. Förväntar mig mer utav Hudon och Snively…
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Många hjärndöda besökare på Hovet är nöjda nu. Alla dessa "skjuuuuuut"-mongon!
Vi är alldeles för snabba på avtryckaren i PP nu. Frondell, Hudon, Ylönen, Eklund.... Alla kåta som kaniner.
Saknar Thore och Dick som hade lite skalle och kyla. Får förlita oss på Krüger och Josef. Och att Klasen kommer tillbaka.
Vi är alldeles för snabba på avtryckaren i PP nu. Frondell, Hudon, Ylönen, Eklund.... Alla kåta som kaniner.
Saknar Thore och Dick som hade lite skalle och kyla. Får förlita oss på Krüger och Josef. Och att Klasen kommer tillbaka.
Tycker tvärtom att vi letar läckra pass istället för att bomba och när sådana pass inte hittas blev det något enkelt pass och alibiavslut istället.
Såg ut som en handpass från spelaren utan klubba?
It's easier to be an asshole to words than to people
Solklar handpassning som inte passade i storyn för matchen som domarna har....
Dra på sig utvisning med 40 sekunder kvar, ja varför inte..
Modigt att spela Berg i 4 mot 6.