F_I_A_S_K_O
Ett totalt misslyckande att i detta läge inte få ut mer av denna trupp.... hemma mot fockning hbk.
Nu släpper jag denna KUK-säsong ...som förvisso var över redan innan 5 spelade omgångar
DIF Fotboll
- Lee Harvey Oswald
DIF Fotboll
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF Fotboll
Räcker med is i magen nu

Honkavaara får inte ut ett skit även med alla tillgängliga. Envisas med samma spelare, det kanske lossnar nu, om inte så släng in Sawo
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Nä jag tycker vi borde satsa på kontinuitet. Vi har bra med stålar på banken. Folk blir bajsnödiga för att de får en blänkare på jobbet vilket är hysteriskt.
Long-game tack.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
Långsiktighet ja, men man måste också inse att det är galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat som herr Einstein sade. Lite som att fortsätta med Barry, Fagervall eller Garpen i hockeyn och tro att vi skulle varit SHL med dessa tränarePraetori skrev: ↑2025-08-04 19:46:14Nä jag tycker vi borde satsa på kontinuitet. Vi har bra med stålar på banken. Folk blir bajsnödiga för att de får en blänkare på jobbet vilket är hysteriskt.
Long-game tack.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
Det är 18 matcher vi snackar om så här långt. Folk beter sig som det är 3 säsonger.Eriksson skrev: ↑2025-08-04 20:36:25Långsiktighet ja, men man måste också inse att det är galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat som herr Einstein sade. Lite som att fortsätta med Barry, Fagervall eller Garpen i hockeyn och tro att vi skulle varit SHL med dessa tränarePraetori skrev: ↑2025-08-04 19:46:14Nä jag tycker vi borde satsa på kontinuitet. Vi har bra med stålar på banken. Folk blir bajsnödiga för att de får en blänkare på jobbet vilket är hysteriskt.
Long-game tack.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
Precis, 18 av 30 matcher, det är 12 kvar att spela. Om inget hänt på 18 och speliden är den samma så vad för drastiskt skall då ske på de nästkommande 12 matcherna? Eller ska vi vänta till 2028 innan det händer något, först då får man yla?Praetori skrev: ↑2025-08-04 20:39:10Det är 18 matcher vi snackar om så här långt. Folk beter sig som det är 3 säsonger.Eriksson skrev: ↑2025-08-04 20:36:25Långsiktighet ja, men man måste också inse att det är galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat som herr Einstein sade. Lite som att fortsätta med Barry, Fagervall eller Garpen i hockeyn och tro att vi skulle varit SHL med dessa tränare
Urusel coach i mina ögon, bara en sådan sak som att låta grabbarna rösta internt om vem som skall vara kapten, han som vart vald......är på bänken DOH. Urkasst ledarskap tycker jag.
Roberth Björknesjö fick ut mera av laget och speliden var annorlunda, där behövdes minsann inget tålamod i 3 säsonger.
DIF Fotboll
Ja det tänkte jag också på. Tecken på att han har svårt med tuffa beslut när han låter andra göra jobbet åt honom. Tycker assisterande i DIF är mer intressant. Och som jag skrev tidigare så är denna trupp som han ställer på plan ett tydligt tecken på idioti.Eriksson skrev: ↑2025-08-04 22:04:08Precis, 18 av 30 matcher, det är 12 kvar att spela. Om inget hänt på 18 och speliden är den samma så vad för drastiskt skall då ske på de nästkommande 12 matcherna? Eller ska vi vänta till 2028 innan det händer något, först då får man yla?Praetori skrev: ↑2025-08-04 20:39:10Det är 18 matcher vi snackar om så här långt. Folk beter sig som det är 3 säsonger.Eriksson skrev: ↑2025-08-04 20:36:25Långsiktighet ja, men man måste också inse att det är galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat som herr Einstein sade. Lite som att fortsätta med Barry, Fagervall eller Garpen i hockeyn och tro att vi skulle varit SHL med dessa tränare
Urusel coach i mina ögon, bara en sådan sak som att låta grabbarna rösta internt om vem som skall vara kapten, han som vart vald......är på bänken DOH. Urkasst ledarskap tycker jag.
Roberth Björknesjö fick ut mera av laget och speliden var annorlunda, där behövdes minsann inget tålamod i 3 säsonger.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz