The anthem

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
kaminor
Medlem: Ja, vanlig medlem

The anthem

Inlägg av kaminor »

Detta är tråden för att lägga upp sin AI-anthem som hyllar DIF och vår återkomst till högsta serien. Innan första matchen kan vi ha en omröstning för kora inofficiell anthem för vår återkomst.

Här är mitt (första) bidrag:
https://suno.com/s/5kJnmdIILvkiLhNO
Användarvisningsbild
Eriksson

The anthem

Inlägg av Eriksson »

Coolt med ai-bots som ändrar andras länkar då den svarar med citat och tror att nån dumskalle skall klicka på den.

Korrekt länk från Kaminor är:suno.com/s/5kJnmdIILvkiLhNO
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
GULD
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

The anthem

Inlägg av GULD »

Eriksson skrev: 2025-06-23 11:45:58 Coolt med ai-bots som ändrar andras länkar då den svarar med citat och tror att nån dumskalle skall klicka på den.

? Vad är d för nått. Ai vet jag lite om men
Är d något som är spam förklara gärna så en mycket gammal gubbe förstår ?
The DIF ONE
Användarvisningsbild
Eriksson

The anthem

Inlägg av Eriksson »

GULD skrev: 2025-06-23 14:57:38
Eriksson skrev: 2025-06-23 11:45:58 Coolt med ai-bots som ändrar andras länkar då den svarar med citat och tror att nån dumskalle skall klicka på den.

En Bot eller Bottar är utformade för att utföra specifika uppgifter automatiskt, utan mänsklig inblandning och med AI bakom så kan den analysera text och utföra automatiserade uppgifter. I det här fallet så har man gjort en "quote" på Kaminors inlägg men ändrat länken till nåt annat.

Då det är svårt till och från att skilja på en AI-Bot och verklig människa så kan det dock vara en korkad människa bakom inläggen. Men kollar man på vad astpopped och hosliy gjort innan så ser man mönstret, hovra med musen på Kaminors länk, och sedan på deras quote av kaminors inlägg så ser du skillnaden
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
GULD
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

The anthem

Inlägg av GULD »

Eriksson skrev: 2025-06-23 15:40:11
GULD skrev: 2025-06-23 14:57:38

En Bot eller Bottar är utformade för att utföra specifika uppgifter automatiskt, utan mänsklig inblandning och med AI bakom så kan den analysera text och utföra automatiserade uppgifter. I det här fallet så har man gjort en "quote" på Kaminors inlägg men ändrat länken till nåt annat.

Då det är svårt till och från att skilja på en AI-Bot och verklig människa så kan det dock vara en korkad människa bakom inläggen. Men kollar man på vad astpopped och hosliy gjort innan så ser man mönstret, hovra med musen på Kaminors länk, och sedan på deras quote av kaminors inlägg så ser du skillnaden
Ok. Då är jag med :).
The DIF ONE
Skriv svar