Om man är lagd åt Sahlin/Bajenhållet kanske.
Låt gå att han är djurgårdare, men musiken får mig att tänka på en bajare på en bänk, precis som herr Winnerbäck.
Låt gå att han är djurgårdare, men musiken får mig att tänka på en bajare på en bänk, precis som herr Winnerbäck.
Om du inte visste det så drar Sahlin åt höger så in i helvete. Lars Ohly däremot!
Detta tar jag som en förolämpning, här är man uppvuxen med DIF & Thåström, Thåström som förövrigt stod i DIF-klacken som liten, som lägger in textraden "jag är en äkta Djurgårdare" mitt i ett liveframträdande. Han har inget med bajen att göra, han är en hjälte som håller på DIF.
Han har blivit utslängd från Kvarnen en gång för längesedan, han stängde av tvn när bajen visades och blev trots sin rockstjärnestatus utslängd.
Blev lite upprörd där ett tag, "musiken får mig att tänka på en bajare..."
Trams!
Hur förknippar du Winnerbäck med bajen? Det är Linköping så det skriker om det...
Detta tar jag som en förolämpning, här är man uppvuxen med DIF & Thåström, Thåström som förövrigt stod i DIF-klacken som liten, som lägger in textraden "jag är en äkta Djurgårdare" mitt i ett liveframträdande. Han har inget med bajen att göra, han är en hjälte som håller på DIF.
Han har blivit utslängd från Kvarnen en gång för längesedan, han stängde av tvn när bajen visades och blev trots sin rockstjärnestatus utslängd.
Blev lite upprörd där ett tag, "musiken får mig att tänka på en bajare..."
Trams!
Jaa, vad ska man säga?
0 koll passar väl bäst.
Jocke är Djurgårdare ända in i den Gul-röd-blå själen.
Har faktiskt stått brevid killen ett antal gånger i klacken, på Mörthen & Södergrens tid (läääänge sen nu)
Förövrigt finns det ingen bättre låt att dra än FAN FAN FAN, efter en blytung torsk
Thåström, helt okej för mig.
Jag vill höra arga pojkar (eller flickor) med attityd och energi: The Hives, The Stooges, Sex pistols, Ministry, Front 242, tidiga Therapy?
Introlåt: Raw power, wow, det vore något!
Jag VET att Thåström är urdjurgårdare. Men GENREN är så äcklig att jag spyr. Det Ebba Grön stod för är det som övertygar mig att man inte kan bo kvar i Sverige hela sitt liv.
Winnerbäck låter som om han är uppväxt på en parkbänk - d.v.s. bajenvibbar.
Senast redigerad av odburt den 2008-09-13 20:52:34, redigerad totalt 1 gånger.
odburt skrev:Jag VET att Thåström är urdjurgårdare. Men GENREN är så äcklig att jag spyr. Det Ebba Grön stod för är det som övertygar mig att man inte kan bo kvar i Sverige hela sitt liv.
Winnerbäck låter som om han är uppväxt på en parkbänk - d.v.s. bajenvibbar.
Snälla berätta för mig vad Ebba Grön stod för? Precis som om du skulle ha en aning?
Ebba, RymdImperiet, Imperiet, Thåström, Peace, Love and Pitbulls, Thåström, Sällskapet & Thåström.
Vilken GENRE är det du äcklas av?
Edit, Ja, jag har alla ovanstående grupper på vinyl..
Men snälla ynkliga människor! Svensk musikindustri är ett skämt! Sverige har inget att vara stolta över när man bajsat ut asgamar som Gessle, pundare som Thåström (jag SKITER FULLSTÄNDIGT FAN i om han är Djurgårdare, han är så jävla dålig att han får gå med i Black Army for all I care!) Winnerbäck, Lena PH, Carola, Hellström... Lyssnar ni på något av detta tycker jag väldigt, väldigt synd om er.
(OK, Amon Amarth är väl det ända bra Sverige har att erbjuda)
DIF_Soldier skrev:Men snälla ynkliga människor! Svensk musikindustri är ett skämt! Sverige har inget att vara stolta över när man bajsat ut asgamar som Gessle, pundare som Thåström (jag SKITER FULLSTÄNDIGT FAN i om han är Djurgårdare, han är så jävla dålig att han får gå med i Black Army for all I care!) Winnerbäck, Lena PH, Carola, Hellström... Lyssnar ni på något av detta tycker jag väldigt, väldigt synd om er.
Åsiktsfullt må jag säga. Vad lyssnar du själv på? Drängarna?
DIF_Soldier skrev:Men snälla ynkliga människor! Svensk musikindustri är ett skämt! Sverige har inget att vara stolta över när man bajsat ut asgamar som Gessle, pundare som Thåström (jag SKITER FULLSTÄNDIGT FAN i om han är Djurgårdare, han är så jävla dålig att han får gå med i Black Army for all I care!) Winnerbäck, Lena PH, Carola, Hellström... Lyssnar ni på något av detta tycker jag väldigt, väldigt synd om er.
Åsiktsfullt må jag säga. Vad lyssnar du själv på? Drängarna?
Mr. Uggla has spoken!
DIF_Soldier, om du inte ser något i Thåströms eller Winnerbäcks sånger, tycker jag väldigt synd om dig. DEN DU!
Över till tips till den nya DJn nu!
Spela lite ramstein innan match så löser sig allt.