Final 2 24/25 Djurgårdens IF - AIK 18/4
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vinn. Råttorna kommer komma ut fulare, men nu kan vi släppa lite på axlarna och köra på ännu hårdare.
Melin har spelat de kort han kunde, kör över dem och skit i allt.
Melin har spelat de kort han kunde, kör över dem och skit i allt.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Viktigt att vi svarar upp och smäller på. AIX backsida är sliten
Sitter på Yasuragi imorgon och över natten... det är mobil fritt område... hur faaaaan tänkte jag inte på det när sambon frågade "ska vi köra spa till helgen?" och jag sitter där som en jävla donkey och svarar "javisst, boka på du".
SORG! Vinn för min skull nu DIF, jag kommer inte ens kunna se livescores!
SORG! Vinn för min skull nu DIF, jag kommer inte ens kunna se livescores!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Precis dom har ju redan klagat på allt!?! Inget kvar att skylla på om inte Melin ska man up och säga att han kanske har fel och brister som alla dödliga nu när han redan kastat alla under bussen
Gäller att behålla disciplinen. Håll uppe tempot och ta inga onödiga utvisningar.
Och sätt munkavle på Dick. Inte ett ord från den mannen.
Och sätt munkavle på Dick. Inte ett ord från den mannen.
Har kollat om TV-sändningen från match #1 typ 30 gånger nu. För det första är det helt hemskt hur dåligt med repriser man får på Hovet när det är en sådan otrolgit overklig match, som jag tycker att ingen kan ha upplevt i modern tid. TV4 får mycket ris och ros, även om de mest suger för att de är så ofantligt dyra, men på deras 300 minus får de i alla fall ett plus på att fånga sättet som Andrén "fistbumpande" Hävelid på. Upplevvde det som att de är ganska okej med vad som händer, och att de kör på som vanligt.
Vi fortsätter vara ineffektiva, men vi ska fan äga match #2. Ajk ska inte ens vara i final.
Vi fortsätter vara ineffektiva, men vi ska fan äga match #2. Ajk ska inte ens vara i final.
Janzoo skrev: ↑2025-04-18 01:39:26 Har kollat om TV-sändningen från match #1 typ 30 gånger nu. För det första är det helt hemskt hur dåligt med repriser man får på Hovet när det är en sådan otrolgit overklig match, som jag tycker att ingen kan ha upplevt i modern tid. TV4 får mycket ris och ros, även om de mest suger för att de är så ofantligt dyra, men på deras 300 minus får de i alla fall ett plus på att fånga sättet som Andrén "fistbumpande" Hävelid på. Upplevvde det som att de är ganska okej med vad som händer, och att de kör på som vanligt.
Har alltid tänkt på det. Brukar plocka upp mobilen och kolla på play för att se repriser istället för att hoppas på att jumbotronen ska vakna till liv.
Gameday!
Solid insats krävs. Ge dem inte luft nu.
Vi behöver 2-0 i matcher. Tro mig.
Blir en mer tillknäppt match så gäller att sätta det vi får och inte bjuda på pp.
Solid insats krävs. Ge dem inte luft nu.
Vi behöver 2-0 i matcher. Tro mig.
Blir en mer tillknäppt match så gäller att sätta det vi får och inte bjuda på pp.
Nervös som vanligt, vinn för helvete älskade DIF!
Ligg på ordentligt nu! Brattström kommer säkert spela bättre, men jag tyckte att hela råttas försvar var mer lättstressat än Täljes. Bara vi inte gör någon jäkla plattmatch så ska det nog gå vägen. 4-1!
Jaha…Weigel skadad och oklar
Släng in Gidlöf och hoppas han står på huvudet nu när vi verkar ha halva truppen på skadelistan