Ja vilket byte
Kvartsfinal 1 24/25 Djurgårdens IF - Mora 16/3
Ja. Efter torsdagens fotbollsdrabbning är det helt okej att gå på reserverna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tycker procentsats är ett utmärkt alternativ som mäter hur en målvakt presterar över en lång tid. Och där är det tydligt att den 11:e och 20:e bästa målvakten i ligan är ett sänke för laget.jsson skrev: ↑2025-03-16 17:58:10Det är du som ältar procentsatser om och om igen. På tal om korkad alltsådaaviid skrev: ↑2025-03-16 17:57:33Det är väl klart som fan att det finns olika typer utav skott. Tror du att jag är född igår? Vilka urbota korkade frågor.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det kommer ALDRIG va enkelt! Allt handlar om inställning härifrån.
Rätt karaktärer måste spela mest!
Vi är ju inte ett dugg jobbiga att möta idag.
Rätt karaktärer måste spela mest!
Vi är ju inte ett dugg jobbiga att möta idag.
Är det inte tyyyp lite bra med en näradödenupplevelse såhär i början? Så fattar precis alla att man måste ge 100% i varje byte och inte kan spela på en tvåmålsledning i 30 min.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Jim Morrison
Vi får hoppas på att det ger den effekten i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Verkligen!
Hoppas bara att de tar det på rätt sätt härifrån. Vi kan inte vara sköna och feta genom en tredjeperiod. Vi måste spela matcherna ut.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Nån som kommer ihåg hur klappkass Weigel var i början av säsongen?
Men det gjorde han inte och släppte 3 baljor på 13 skott innan Mora började riskminimera och vi slutade lira.
Sen steppade han upp och sen gjorde Hävelid en direkt avgörande räddning i början av förlängningen och Leinonen släppte en retur till Frondell och vi vann matchen. Så kan det gå.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Aldrig att vi vinner 12 matcher med 80% bakåt, oavsett hur svåra skotten är.
Skönt med vinst osv men fan va dåligt att släppa 3-1 till 3-3 med 5 min kvar.
Steppa upp.
Skönt med vinst osv men fan va dåligt att släppa 3-1 till 3-3 med 5 min kvar.
Steppa upp.
Forumet var minst sagt delat i frågan. Men nu är slutspelet inte över. Han har fortfarande alla chanser i världen att göra något misstag som förståsigpåare kan såga honom, Wiken och gud fader själv över.