DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-24 12:05:11
"-Vi har några fina ledtrådar som kan vara intressant... det har vi" "
Uppdatering från Wikegård gällande insamlingen.
"Ledtrådar"!
Den är bra, är som barnkalas, Wiken på skattjakt.
Hoppfull när han använder det ordet. Vet ju att alla barnen ( vi ) . Blir ledsna, ifall han inte hittar skatten!
det leende han gör när han säger att det finns några ledtrådar säger rätt mycket
DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-01-24 12:05:11
"-Vi har några fina ledtrådar som kan vara intressant... det har vi" "
Uppdatering från Wikegård gällande insamlingen.
"Ledtrådar"!
Den är bra, är som barnkalas, Wiken på skattjakt.
Hoppfull när han använder det ordet. Vet ju att alla barnen ( vi ) . Blir ledsna, ifall han inte hittar skatten!
det leende han gör när han säger att det finns några ledtrådar säger rätt mycket
Obs ! Dela klipp på sociala medier så alla ser vad
Wiken och dom andra gör !
Frågan är hur stort behov man är av vår insamlingen eller om det redan finns finansiering till det vi behöver? Oavsett så är insamlingen säkert välkommen, tänker att det inte kan stå och falla på den åtminstone .
Nypovich skrev: ↑2025-01-24 13:31:53
Frågan är hur stort behov man är av vår insamlingen eller om det redan finns finansiering till det vi behöver? Oavsett så är insamlingen säkert välkommen, tänker att det inte kan stå och falla på den åtminstone .
Klubben har ju knappt en spänn på kontot så varenda krona in lär ju vara viktig.
Jo det är klart. Men man har ändå lyckats med värvningar som Kelleher, Thoresen och Sissons nu. Någon har ändå kommit med dom pengarna och om dom kan komma med mer nu också.
För mig helt knasigt att en 35-åring skriver try-out kontrakt med ett farmarlag. Tror han han har en chans att slå sig in i NHL?
Bra fråga.
Belleville Senators spelar i Ontario, samma provins som Gagner kommer ifrån. Är nog mer "bekvämt", okej betalt och en bra familjesituation på karriärens höst.
Nypovich skrev: ↑2025-01-24 18:24:01
Efter första perioden mot löven så är det förstecentern som saknas. Egentligen en solid förstakedja man kan luta sig mot.
Vad är analysen efter matchen då?
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Nypovich skrev: ↑2025-01-24 18:24:01
Efter första perioden mot löven så är det förstecentern som saknas. Egentligen en solid förstakedja man kan luta sig mot.
Vad är analysen efter matchen då?
Att vi har ett lag som maler, men behöver fortfarande den där solida tryggheten i en förstakedja som visar vägen.
Hugo Lejon, lån från Brunsås går som tåget i Bik. Vad man kan läsa står det att lånet gäller tills vidare.
Kan vi hoppas att man kan tolka det som att det inte är säsongen ut, och chansen finns att Brynäs kallar tillbaka honom?!
Senast redigerad av Rolv den 2025-01-24 21:07:47, redigerad totalt 1 gånger.
Rolv skrev: ↑2025-01-24 20:34:47
Hugo Lejon, lån från Brunsås går som tåget i Bik. Vad man kan lösta står det att lånet gäller tills vidare.
Kan vi hoppas att man kan tolka det som att det inte är säsongen ut, och chansen finns att Brynäs kallar tillbaka honom?!
Wikens krigskassa går till att muta Brynäs att ta tillbaka