Remy Lebeau skrev:Alla glömmer hela tiden bort Niklas Andersson. Ser hellre Andersson än Eklund i den femman. Ersätt Edvin med Eklund i stället så ser det bättre ut.
Håller med dig helt
Tim är knappast inköpt för att lira i 4:e. Byt i sådana fall Figren mot Tim rakt av.Mans91 skrev:emil766 skrev:Den här uppställningen skulle jag vilja se....
Linkan - Holmqvist - Danielsson
Timmy - Printz
Anger- Otto - Figren
Ragnarsson - Tjärna/Ossi
Fimpen - Falk - Ölvestad
Eklund - Ronnie
Tim - Engqvist - Calle
Frylén - Deilert
Målvakter: 1.Stefan 2.Gustaf 3.Mark
Eller så här: 1.Klassmålvakt 2.Stefan 3.Mark och Gustaf utlånad.
Det där ser mycket bra ut
Tycker du har glömt Nicklas Andersson i din backuppsättningemil766 skrev:Den här uppställningen skulle jag vilja se....
Linkan - Holmqvist - Danielsson
Timmy - Printz
Anger- Otto - Figren
Ragnarsson - Tjärna/Ossi
Fimpen - Falk - Ölvestad
Eklund - Ronnie
Tim - Engqvist - Calle
Frylén - Deilert
Målvakter: 1.Stefan 2.Gustaf 3.Mark
Eller så här: 1.Klassmålvakt 2.Stefan 3.Mark och Gustaf utlånad.
Anger - Otto - ÖlvestadBladman skrev:Linkan - Holmqvist - Danielsson (Förstakedjan känns stabil. Med Linkan som pucktrollaren, Honken som den tacklande och Nicke som målskytt).
Offensiv klassback - Ragnarsson
Anger - Otto - Jimpa (I andrakedjan väljer jag Jimpa i stället för Dick. Han visade under slutspelet vilken klass han håller).
Timmy - Nicklas
Dick - Tim - Figren (Denna Tredjekedja kommer lura många backar med 3st riktiga pucktrollare. När den här kedjan är inne kan allt hända!)
Printz - Falk
Fimpen - Ante - Calle G (Fjärdekedjan ska slita och döda tid...)
Ronnie - Eklund
Edvin - utlånas till första bästa klubb...
Är väldigt nöjd med denna uppställning offensivt, backarna kan dock flyttas runt lite.
Fan vad hockeysugen man blir av att sitta här och klura ut kedjor. Silly Season är kul!!
Är väl mest för att folk (inkl. jag) tycker/tror att Linkan och Tim tar ut varandra med sin teknik.Adam Blomster skrev:Hur kan alla vara så säkra på att Danielsson skall gå in i en första lina. Jag är mycket tveksam till detta och ser klart mkt hellre att Tim går in där. Tim är en mkt bra ishockey spelare, det vet alla som tittade på honom säsongerna innan den gångna. Han har kommit i skymundan för Winhandlarn och Mårtensson, i DIF blir det succé!
1 line; Linkan-Honken-Tim