DIFLuWi skrev: ↑2024-11-02 08:12:45Fast hon kommenterar ju fortfarande HA? Hade väl en match igår?tomten skrev: ↑2024-11-02 01:27:28Håller med, lena måste vara den jobbigast kommentatorn som finns. Var så skönt förra säsongen när vi slapp henne.
HA 24/25 Tingsryd - Djurgårdens IF 1/11
Gillar det jag ser hos Thoresen även om jag hade önskat och trott att man skulle se mer av honom i det offensiva spelet, men det kommer förhoppningsvis.
Jag gillar vad han utstrålar på isen, verkar oerhört professionell och ambitiös. Han verkar inte ta något för givet, utan gör jobbet och är oerhört tacksam för att han får möjligheten.
Se glädjen i samband med hans mål igår, eller hans glädje efter slutsignalen.
Jag gillar vad han utstrålar på isen, verkar oerhört professionell och ambitiös. Han verkar inte ta något för givet, utan gör jobbet och är oerhört tacksam för att han får möjligheten.
Se glädjen i samband med hans mål igår, eller hans glädje efter slutsignalen.
Jo, hon kommenterar HA nu vilket är väldigt synd. Men förra säsongen körde hon typ bara SHL. Får ont i huvet av att lyssna på henneDIFLuWi skrev: ↑2024-11-02 08:12:45Fast hon kommenterar ju fortfarande HA? Hade väl en match igår?tomten skrev: ↑2024-11-02 01:27:28Håller med, lena måste vara den jobbigast kommentatorn som finns. Var så skönt förra säsongen när vi slapp henne.
Hon får väl prestigematcherna, oavsett serie tänker jag. Hon hade väl DIF - Löven eller om det var vi mot aik. Dessa lär dra mer tittare än de flesta SHL-matcherna. Sen att hon är totalt inkvoterad suger ju rätt hårt. Lyssnar hellre på överdrivna Westerberg än sunken.