Det är Krogdahl
HA 24/25 Djurgårdens IF - Björklöven 25/10
Ok, var inte så noga vem det var. Det var reaktionen som är det intressanta. Han ser tämligen missnöjd ut.
-
Håller inte alls med. Jag tycker vi fick kvitto på att vi är på samma nivå som Löven. I slutspelet tror jag vi är en nivå över. Straffläggningen var nästan betydelselös. Det som betydde något var att vi tog över successivt från mitten av andra och framåt. Tror detta ger självförtroende för våra spelare.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ragnarsson är inte på isen och kan faktiskt inte se vilken spelare du skulle syfta på. Men tror alla väldigt missnöjda och saknar förtroende ja.
Expert.
Tror han syftar på Krogdahl som liksom stirrar ner mot målvakt/målet.. Oklart om han inte bara tittar efter pucken för att se var den är just då i och för sig.SirDIFalot skrev: ↑2024-10-28 02:32:02Ragnarsson är inte på isen och kan faktiskt inte se vilken spelare du skulle syfta på. Men tror alla väldigt missnöjda och saknar förtroende ja.
Men tror att alla som spelat någon typ av lagsport förstår hur frustrerande det kan vara när laget är bra och målvakten inte riktigt håller samma nivå.... Till slut blir man både bitter och en sämre spelare själv. Antingen blir man desperat och börjar agera irrationellt, eller så blir man likgiltig, då det ändå inte spelar någon roll vad man gör. Som på det målet till exempel. Man gör akut för att Andrén ska få ett så enkelt jobb som möjligt, och ändå så hjälper det inte. Man släpper in 6 mål ändå på ordinarie tid, när man i själva verket en dålig dag kanske släpper 3 eller 4.
Skadligt som tusan.
Det är Krogdahl jag syftar på. Även Sissons ser lite ”tveksam” ut.SirDIFalot skrev: ↑2024-10-28 02:32:02Ragnarsson är inte på isen och kan faktiskt inte se vilken spelare du skulle syfta på. Men tror alla väldigt missnöjda och saknar förtroende ja.
Hehe, kanske en begränsad intressegrupp för det men jag bor i ett land som har extrapriser, så det kan bli lite alltmöjligt, nu senast "Yellowstone"
https://yellowstonebourbon.com/
Hittar jag inget roligt med extrapris så börjar jag alltmer gravitera till Jack faktiskt. Väldigt bra pris och också väldigt gott över exakt 4 isbitar.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel