Kan ju inte säga att sedinarna är dåliga, men kan hålla med om att det finns betydligt bättre spelare!
Det konstiga är att Holmström inte är med som du sa, finns ju ingen som offrar sig som han framför motståndarnas mål, och dessutom i år har han börjat producera rätt bra oxå.
Man väljer en allsvensk back framför Holmström är ofattbart!
Holmström, Nisse och Marcus tycker jag borde fått vara med. Det räcker inte att bara skicka dit alla stjärnor, eftersom de andra bra lagen (Kanada, Tjeckien, Ryssland) har så många stjärnor att välja mellan medan vi tydligen måste ta ut spelare bara för att de haft en bra period i NHL.
Sedinarna har bevisat ofantligt många gånger att de inte platsar i större turneringar än dåliga VM och borde inte varit med. Är rädd för att deras femma kommer släppa in mest mål...
I stället för Hedberg som jag ville blev det LIV. - Känns inte bättre.
Hävan å Tärna fick stryka på foten för Krona och Bäckman. OK! om K håller!
Att Ragge sen inte fick plats är för mig en gåta???? Klippan!
Men då man tar ut sju backar och tretton forwards så blev Pålle valet. Rätt!
Mackan Nilson och Hedström får stryka på foten för bröderna Sedin. Löjligt! Killar som bara åker och passar sig själva och leker i hörnen tills dom blir trötta. + - ???
Jag valde Sundström och Renberg. Nu ska åldermannen Jörgen Jönsson få en bonusplats för lång och trogen tjänst. Och Hannula ska stå upp mot stora tunga transatlanter i stället för mitt val, Renberg.
Gissar att mitt lag vinner.........eller?
Allvarligt talat, hur kan karln ta ut Kronwall? Han har ju inte lirat på länge. Visserligen är det kul med en exdjurgårdare i truppen och Kronwall är normalt sett en möjlig kandidat till laget om jag fått bestämma. Men att satsa på en kille som knappt kommer ha någon tävlingsmatch i benen...
Och visst, det är kul att det satsas på unga och hungriga killar men ska man chansa så är väl kanske inte Kronwall bästa valet.